Elektrische stoel leuning werkt niet
- Jp Van Bommel (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-05-2011 21:19 #1087123
door Jp Van Bommel (GAST)
Elektrische stoel leuning werkt niet is gemaakt door Jp Van Bommel (GAST)
Dag allemaal, de motor van de elektrische stoel, die van de rugleuning, maakt een ratelend geluid. Alsof tandwielen niet goed over elkaar lopen. En de leuning werkt iig niet! Die blijft stil staan. De motor loopt goed. Aan de buiten kant van de stoel (bestuurderskant) kun je de motor zien en ik zie dat de leuning in de maximale stand naar voren staat. Wat kun je hier aan doen? En hoe kun je dit aanpakken? Groetjes. Jpaul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2011 10:40 #1317278
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mail
Je hebt mail !
Weet iemand of de kabeltjes evt. nog zijn te bestellen ?
Weet iemand of de kabeltjes evt. nog zijn te bestellen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2011 11:06 #1317279
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rugleuning is zonder motor niet te verstellen.
Hallo JPaul,
De rugleuning is alleen met motor te verstellen. Aan je verhaal te horen is de kabel uit het mechanisme geschoten die de rugleuning bedient. Ik heb hetzelfde gehad alleen met de voor en achteruit verstelling van de stoel. Je kunt proberen de kabel weer in het stoelmechanisme te zetten. Nieuwe kabeltjes zijn nog wel verkrijgbaar. kosten iets van €7 of €8 euro.
Groet,
Marcel
De rugleuning is alleen met motor te verstellen. Aan je verhaal te horen is de kabel uit het mechanisme geschoten die de rugleuning bedient. Ik heb hetzelfde gehad alleen met de voor en achteruit verstelling van de stoel. Je kunt proberen de kabel weer in het stoelmechanisme te zetten. Nieuwe kabeltjes zijn nog wel verkrijgbaar. kosten iets van €7 of €8 euro.
Groet,
Marcel
- Jp Van Bommel (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2011 12:55 #1317306
Beantwoord door Jp Van Bommel (GAST) in topic Kabel los . .
Aah ok, er is dus hoop!! de beschermkap heeft een gaatje voor de bout en heb nog 1 gaatje waar achter een busje zit. Dat draait hard heen of de weer. daar rechtachter zit volgens mij de kabel die je bedoelt. Kan ik proberen hem terug in de motor te duwen. Of zeg je dat er nog een moer in het spel is. Wat doet de kabel? Wat bedient ie? De kabel draait , niet? Ik ga op onderzoek. . Groet Jpaul
- Jp Van Bommel (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-05-2011 21:07 #1317582
Beantwoord door Jp Van Bommel (GAST) in topic Armatuur / radarwerkje
Mmmm,,, gek is toch dat alles lijkt te werken. De drive wire kabels draaien rond en in de armatuur zie ik een busje hard ronddraaien.Dussss.. Ik denk dat de armatuur open moet en dat ik daar iets moet zoeken
- Jp Van Bommel (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2011 12:53 #1319702
Beantwoord door Jp Van Bommel (GAST) in topic elektrische stoel Tandwiel gescheurd
OK jongens, Ik dacht dat een en ander me in het gezicht zou springen maar in de áandrijfmodules / armatuurtjes aan beide kanten van de stoel zitten geen ingewikkelde dingen. Het tandwieltje dat de overbrenging doet zit op een asje. Echter het tandwieltje - (diameter 1 cm!) - was gescheurd en zat de dus niet goed vast. Liep dol... Maar heel soms kon de stoel met wat hulp vooruit of achteruit gaan. Ik probeer nieuwe wieltjes te krijgen en dan is het opgelost... JPaul
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2011 13:21 #1319716
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Hier
Je mag wel een onderstel van mij overnemen?
Moderators: Jerry Stam