afmetingen sticker 3e remlicht 740 sedan
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2011 23:08 #1313425
door Leon Doensen
Een beugeltje, die zocht ik nog(net als jij) remember?
@Bert: De hoogte is 5 cm en de breedte is bovenaan 12,5cm en onderaan 12,8cm, dat zijn dus de afmetingen van het gat. Of dat nou glimmend of mat is.....dat kun je op de eerste foto ook beoordelen(het zit tussen mat en glanzend in vind ik.)
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re: Ik zoek ook nog zo'n
Huh?? Ik heb jou toch een afdruk gegeven van de sticker omdat ik de originele heb...flip_21 schreef : Ik zoek ook nog zo'n sticker, en ik geloof dat Leon ook op zoek is
@Bert: De hoogte is 5 cm en de breedte is bovenaan 12,5cm en onderaan 12,8cm, dat zijn dus de afmetingen van het gat. Of dat nou glimmend of mat is.....dat kun je op de eerste foto ook beoordelen(het zit tussen mat en glanzend in vind ik.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2011 23:55 #1313435
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mathy ...
@Mathy : Zal ik voor jou ook een stickertje bestellen ?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 00:00 #1313436
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aken
Hallo Jee
Bedankt voor het aanbod, maar als jij hem kunt bestellen, kan ik dat via m'n magazijnman ook. En daar ben ik al even niet meer geweest.
groetjes
Mathy
Bedankt voor het aanbod, maar als jij hem kunt bestellen, kan ik dat via m'n magazijnman ook. En daar ben ik al even niet meer geweest.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 08:39 #1313459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Oeps, jaja, ik wist dat er nog iets was met dat remlicht.ldoensen schreef : Huh?? Ik heb jou toch een afdruk gegeven van de sticker omdat ik de originele heb...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:26 #1313550
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt
ldoensen schreef :
Huh?? Ik heb jou toch een afdruk gegeven van de sticker omdat ik de originele heb...flip_21 schreef : Ik zoek ook nog zo'n sticker, en ik geloof dat Leon ook op zoek is
Moderators: Jerry Stam