Toeter blijft aanstaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2011 22:44 #1086238
door V700 register
Toeter blijft aanstaan is gemaakt door V700 register
Vandaag ging er een toeter aan bij het starten van mijn auto. Deze blijft continu aan tijdens het rijden. Ik heb onder de motorkap gekeken en het komt uit het vierkante onderdeel (12 bij 12 cm ongeveer) wat net tegen de gril aan gemonteerd zit. Er zit ook een sleutelgat in het betreffende onderdeel. Ik heb nog geprobeerd met de sleutel om het uit te krijgen. Wilde het er toen afknippen, maar toen ging er direct een alarm. Dus hiermee gestopt.
Wie heeft er ervaring met dit probleem en weet hoe ik het kan verhelpen?
groetjes, Sabine
Wie heeft er ervaring met dit probleem en weet hoe ik het kan verhelpen?
groetjes, Sabine
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2011 23:00 #1311393
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet duidelijk
Beste Sabine je verhaal is erg onduidelijk. Bovendien gaat het waarschijnlijk om een anti diefstal alarm en daarover vragen stellen en antwoorden verwachten op een publiek forum is niet verstandig. Kun je in elke geval je autotype en bouwjaar vermelden en wat er op dat kastje staat? Of zelfs een foto plaatsen. Misschien dat dan iemand met net zo'n alarm wat tips kan geven. En als je de auto net hebt zou ik contact opnemen met de vorige eigenaar. Succes!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2011 23:11 #1311396
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Altijd PLUS
Waarschijnlijk maakt tie ergens massa, toeter is naar massa geschakeld
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2011 07:34 #1311406
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Maarten,
Dank je in
Hallo Maarten,
Dank je in ieder geval voor je reactie. Ik had ook nog een reactie dat het iets met aarding/massa te maken kan hebben. Mijn auto heeft het eerder ook een paar keer gehad, maar toen duurde het maar enkele seconden. Aangezien het gisteren voor het eerst weer goed heeft geregend heeft het misschien ook iets met vocht te maken. Ik snap dat als het om antidiefstal gaat, misschien raar is om het publiekelijk te melden. Het gaat alleen wel om een volvo 940 estate uit 1996, dus die wordt niet zo makkelijk gestolen denk ik. Ik heb eerder een volvo 940 gehad waar het alarm van op hol was geslagen en toen hebben we dat alarm er maar uitgehaald. Ik heb de auto net 2 maanden, hij heeft wel al een beurt gehad bij de volvo garage. Wie weet toch maar even daar langs gaan vandaag (Alleen wordt het dan snel zo duur). Wie weet heb je nog een tip. Ik woon in Hilversum.
groetjes. Sabine
Dank je in ieder geval voor je reactie. Ik had ook nog een reactie dat het iets met aarding/massa te maken kan hebben. Mijn auto heeft het eerder ook een paar keer gehad, maar toen duurde het maar enkele seconden. Aangezien het gisteren voor het eerst weer goed heeft geregend heeft het misschien ook iets met vocht te maken. Ik snap dat als het om antidiefstal gaat, misschien raar is om het publiekelijk te melden. Het gaat alleen wel om een volvo 940 estate uit 1996, dus die wordt niet zo makkelijk gestolen denk ik. Ik heb eerder een volvo 940 gehad waar het alarm van op hol was geslagen en toen hebben we dat alarm er maar uitgehaald. Ik heb de auto net 2 maanden, hij heeft wel al een beurt gehad bij de volvo garage. Wie weet toch maar even daar langs gaan vandaag (Alleen wordt het dan snel zo duur). Wie weet heb je nog een tip. Ik woon in Hilversum.
groetjes. Sabine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2011 07:34 #1311407
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Andre,
Weet je ook wat
Hallo Andre,
Weet je ook wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?
groetjes,Sabine
Weet je ook wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?
groetjes,Sabine
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2011 18:00 #1311482
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Roest
Ik denk dat er ergens bij de bevestiging van de claxon roest zit, of roest in de claxon, zodat deze onbedoeld massa maakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2011 21:17 #1311504
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wytze
Vlak bij Hilversum in Kortenhoef zit Wytze Broerze, hij 'doet' veel met ons soort volvo's. Misschien wil hij er wel even naar kijken? Kijk even op <a href="
www.Broerzeparts.nl
">
www.Broerzeparts.nl
voor contactgegevens. Als het niet met een alarm te maken heeft maar met de aansluiting van je gewone claxon kun je ook met het contact uit de draadjes van die claxon losmaken. Die zit achter de voorbumper, bestuurderskant, je kunt er van onderaf redelijk goed bij. Dan zou die niet meer moeten toeteren bij contact aan :-)
Moderators: Jerry Stam