cruise control kabel
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb het volgende probleem als ik snel optrek. dan schiet de cruise kabel van de gasrol heb heb hem al wat opgespannen met het zwarte asje dat aan de kabel zit. maar schiet nog steeds er af weet iemand een oplossing kan ik de kabel inkorten?
mvg ynze
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet doen, niet inkorten, dan blijft ie aan de gasrol trekken, dat wil je echt niet.enzo schreef : .....kan ik de kabel inkorten?
Als ie losschiet, betekent het, dat de gasrol niet goed werekt.
Of hij zit op de verkeerde rol.
Je moet er bij een LPT 3 hebben, drie rollen naast elkaar.Als je het gasbedaal intrap, moet uiteraard 1 rol meekomen, maar de andere moeten blijven zitten.Ik meen, dat de buitense de gaskabel is, de middelste de CC-kabel.
Anders een beetje WD40 er tussen, of losnemen, demonteren, schoonmaken en smeren.Weer in elkaar en controleren op werking.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg ynze
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet bijna 100% zeker, dat die twee dus andersom moeten, maar ik loop even naar buiten om het na te kijken.enzo schreef : bedoel vanaf het spruitstuk? want de eerste zit niks en dan de gas en dan de cc kabel
moment.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
De binnenste, vanaf het spruitstuk, is leeg.De tweede zit de gaskabel op.De derde dus buitenste, zit de CC-kabel op.Als je de CC-kabel aantrekt, loopt de binnenste rol mee, de gaskabelrol blijft staan.Trek je de gaskabel aan, blijft de CC-rol staan.
kun je hier wat mee?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Kabel van de CC vloog er telkens ook af omdat de rol waar die op zit 'mee bewoog' als je gas gaf.
Elastiekje aan die rol naar het schutbord getrokken: probleem opgelost.Rol blijft staan als je gas geeft, en de CC unit is krachtig genoeg om de rol en het elastiekje mee te trekken en functioneert gewoon
Een creatieve oplossing...
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt mvg ynze
- V700 register
- Nieuw lid
-