Radiateur vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2011 13:20 #1085787
door V700 register
Radiateur vervangen is gemaakt door V700 register
Ik had een lekke radateur die ik een paar dagen geleden vervangen heb. Via internet een nieuwe (Nissens) gekocht (op serienummer verkregen via de dealer) en zonder problemen geplaatst. Het past allemaal prima, ware het niet dat de oude radiateur een centimeter of 10 hoger is. Zou dat er eentje kunnen zijn geweest voor een automaat? Ik heb nu geconstateerd dat de plastic beschermkap onder de auto niet meer aan de onderzijde van de radiateur kan worden bevestigd, daar zit nu teveel ruimte. Heb ik nou toch de verkeerde radiateur? Het betrefdt hier een handgeschakelde 940 lpt van "98 met airco.
Groet, Ad
Groet, Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2011 23:39 #1308449
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Verkeerde
Je hebt dan vermoedelijk een verkeerde radiateur. De radiateur voor een lpt is of een smalle of een brede. De brede die jij hoort te hebben maakt niet uit of het een automaat of voor een versnellingsbak is. De afmetingen zijn exact gelijk. Alleen heeft de radiateur voor een automaat aansluitingen voor de oliekoeler. De radiateur voor de versnelling hoeft deze aansluitingen natuurlijk niet te hebben maar deze raditeur past dus wel en kan ook rustig gebruikt worden!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2011 06:59 #1308463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meten is weten
Radiateur schakelbak met airco zijn de binnenmaten 490 x 590 mm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2011 22:13 #1308610
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic radiateur
Dank voor de reakties, ben niet blij te horen dat het niet de goede radiateur is maar gelukkig kan ie wel gewoon gebruikt worden.
Van de dealer moet je 't maar hebben...Is toch raar dat ze het verkeerde nummer meegeven...
Nu nog bedenken hoe ik het plastic scherm weer goed vast kan maken.
Van de dealer moet je 't maar hebben...Is toch raar dat ze het verkeerde nummer meegeven...
Nu nog bedenken hoe ik het plastic scherm weer goed vast kan maken.
Moderators: Jerry Stam