de code van mijn radio SR 701 ben ik kwijt ,hoe krijg ik de radio weer aan het spelen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2011 00:07 #1085762
door V700 register
de code van mijn radio SR 701 ben ik kwijt ,hoe krijg ik de radio weer aan het spelen ? is gemaakt door V700 register
de accu is verwisseld met als gevolg dat ik de radio sr 701 niet meer aan de praat krijg daar ik de code kwijt ben ,nu wil ik een nieuwe code invoeren om deze radio weer aan de praat te krijgen ,kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2011 07:19 #1308069
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Radiocode
Roel, als de zoekfunctie op het forum gebruikt had dan lees je dat er een aantal methodes zijn:
1. Naar de dealer en dat kost je ca. Euro 20,=
2. Toch even zoeken in de papieren en op de radio zelf want daar worden die codes vaak opgeschreven.
3. De niet nader te noemen methode om de code te kraken middels het inventariseren van diodes waar je dan wel verstand van moet hebben.
1. Naar de dealer en dat kost je ca. Euro 20,=
2. Toch even zoeken in de papieren en op de radio zelf want daar worden die codes vaak opgeschreven.
3. De niet nader te noemen methode om de code te kraken middels het inventariseren van diodes waar je dan wel verstand van moet hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2011 10:21 #1308079
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die diodes werken bij de oudere typen, volgens mij niet bij de SC-xxx serie. Ik zou de radio er even uithalen met die lipjes aan weerszijden van de radio. Als je die indrukt komen ze naar buiten en je kunt daaraan de radio naar buiten trekken. Controleer even of de code er niet op staat en noteer alle cijfers die je ziet. Kun je daar altijd nog mee naar de dealer. Er zit toevallig niet een blauw kaartje (bankpas formaat) tussen de autopapieren ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 10:02 #1308680
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic instruktieboekje
Ik heb een engelstalige manual, heb je daar wat aan? Daar staan 4 paginaatjes in over dit onderwerp,
Robert
Robert
Moderators: Jerry Stam