zuigers Bendix voorremklauw (NIEUW TE VERKRIJGEN TIP!!!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien mijn zuigers roestig zijn van mijn remklauwen, en ze niet meer te redden zijn, ben ik op zoek naar nieuwe.
Weet iemand of deze ergens te verkijgen zijn?
En als deze nergens te verkijgen zijn wie weet wat het zal kosten om ze van RVS te laten maken? En niet geheel onbelangrijk: wie zou dat kunnen en willen?
groet ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
RVS is te zacht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De man had het erover dat ze standaard in hun leveringspakket zitten, net als de stofhoezen en overige rubbers.
Prijs voor de pistons (zuigers) zijn iets van 24 eurootjes.
ivm privacy wil ik dit bedrijf niet gelijk noemen, PB maar als je interesse hebt dan zal ik doorsturen.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Kijk voor dat je de nieuwe zuigers plaatst of de cilinderwanden nog wel goed zijn.Vaak is het zo dat het "binnenwerk" ook aangetast is. Revisie cilinders zijn opnieuw gehoond.ruspek schreef : NA veel rondgebel en gemail heb ik een adres gevonden waar ze zijn te verkijgen.
De man had het erover dat ze standaard in hun leveringspakket zitten, net als de stofhoezen en overige rubbers.
Prijs voor de pistons (zuigers) zijn iets van 24 eurootjes.
ivm privacy wil ik dit bedrijf niet gelijk noemen, PB maar als je interesse hebt dan zal ik doorsturen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zolang je positieve reclame maakt en daar lijkt het hier wel op, zullen de meeste bedrijven geen moeite hebben met een dergelijke inbreuk op hun privacy.ruspek schreef : ivm privacy wil ik dit bedrijf niet gelijk noemen...
groetjes
Mathy