haperende snelheidsmeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 10:23 #1085645
door V700 register
haperende snelheidsmeter is gemaakt door V700 register
Beste Volvo Liefhebbers, Tot zover bedankt voor jullie reacties. Ondanks dat ik het beroemde tandwieltje had laten vervangen bleven de klachten gewoon bestaan. de snelheidsmeter en de teller deden het wel of niet. Wanneer ze het niet deden hielp een klap op het dashboard wel eens, maar meestal niet lang. Ik heb nu het euvel zelf verholpen door onderdelen van een ander instrument met die in de auto zit uit te wisselen. Het tandwieltje heb ik verwisseld, in de andere meter was dit inderdaad kapot. En ik heb het loopwerk, de tellers en de printpaalt verwisseld. Kennelijk zat er in de printplaat van de kapotte meter ergens een breuk/storing waardoor één en ander soms wel en dan weer niet werkte. Het was wel een priegelwerkje, maar uiteindelijk wel te doen. Ben van Dooren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 10:31 #1307463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Links?
Als je dit leest, staan er aan jouw rechterkant, in de kantlijn zeg maar, een rijtje links.
Lees die eens door, zijn gerelateerde onderwerpen en ik denk dat die met het antwoord en uitleg op jouw vraag er tussen staat.
Lees die eens door, zijn gerelateerde onderwerpen en ik denk dat die met het antwoord en uitleg op jouw vraag er tussen staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 16:50 #1307501
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kapotte meter
Hallo Ben,
Misschien kan één van deze twee adressen je probleem oplossen. Het eerste adres ken ik. Zeer goed.
Groeten,
Frans van den Berg,
Lidnr. 1216
www.ets1.nl/pageID_6126631.html
www.casuutrecht.nl/restauratie.htm
Misschien kan één van deze twee adressen je probleem oplossen. Het eerste adres ken ik. Zeer goed.
Groeten,
Frans van den Berg,
Lidnr. 1216
www.casuutrecht.nl/restauratie.htm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 18:21 #1307511
door V700 register
Ik zou dat ook wel eens willen lezen maar waar staat er aan de rechtekant een rijtje links??
John
Beantwoord door V700 register in topic kilometerteller
Beste Bas,Baseman schreef : Als je dit leest, staan er aan jouw rechterkant, in de kantlijn zeg maar, een rijtje links.
Ik zou dat ook wel eens willen lezen maar waar staat er aan de rechtekant een rijtje links??
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 18:24 #1307512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die hebben we voor het nieuwe theme een tijdje terug uitgezet, het gaf problemen bij lagere schermresoluties. Wellicht ook bij mobile users (met smartphone).Bij het oude theme zie je ze nog wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 20:55 #1307524
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic http://www.ets1.nl/pageID_612
<a href="
">
Ook een goed adres voor teller-revisie. Heeft mijn hele tellerbak weer tip-top in orde gemaakt.
Ik had dezelfde problemen waarbij de snelheidsmeter soms wegviel.
Ook een goed adres voor teller-revisie. Heeft mijn hele tellerbak weer tip-top in orde gemaakt.
Ik had dezelfde problemen waarbij de snelheidsmeter soms wegviel.
Moderators: Jerry Stam