Nivomat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een 940 2.3 LPT Estate op G3. Deze prachtwagen is uitgerust met nivomat of niveauregeling.
Nu blijkt de linkerachter schokbreker niet goed meer te functioneren zodat mijn Volvo een beetje scheef naar links leunt.
Is het mogelijk om de schokbrekers te laten reviseren en is dit rendabel ten opzichte van vervangen?
Ik neem aan dat het noodzakelijk is om zowel links als rechts te vervangen, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groeten Jan Tobias.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nivomats zijn niet te reviseren. Ze gaan ca 2 ton mee. Ik had destijds hetzelfde en heb beide vervangen. De oude heb ik gemerkt zodat ik wist welke nog goed was en deze verkocht op MP. Je kunt ze kopen bij Wytze: www.broerzeparts.nlJan Tobias schreef : Is het mogelijk om de schokbrekers te laten reviseren en is dit rendabel ten opzichte van vervangen?
Ik neem aan dat het noodzakelijk is om zowel links als rechts te vervangen, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
aandelen in Broerzeparts? Er zijn meer bedrijven die ze kunnen leveren!R. Korteweg schreef : Je kunt ze kopen bij Wytze: www.broerzeparts.nl
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha ha ha, bespeur ik hier enige broodnijd , jongelui laat jezelf niet kennen.volvo-henk schreef :
aandelen in Broerzeparts? Er zijn meer bedrijven die ze kunnen leveren!R. Korteweg schreef : Je kunt ze kopen bij Wytze: www.broerzeparts.nl
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Groeten,Eric