lekkage stuurbekrachtiger 965
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb even zitten zoeken naar items om het demonteren van de stuurhoezen om de oliekeerringen te vervangen van mijn 965. Ten eerste vind ik niks bij het technische gedeelte en probeert Scholten mij een revisie set van 198 euro aan te smeren, ik hoef toch alleen maar die rubbertjes te vervangen ? Graag hulp !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echter weet ik zo niet uit het hoofd of je er zo bij kunt komen, misschien dat iemand anders dat kan vertellen ?
Wat je momenteel bij de 850's veel ziet gebeuren is dat men compete ruil-stuurhuizen monteerd. Kosten tegenwoordig ook niet zo gek veel meer, in verhouding met een complete revisieset af Volvo.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Groetjes bouke
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ik heb laatst nog geinformeerd omdat ik ze zelf even niet voorradig had bij dezelfde firma voor een cpl fabrieksmatig gereviseerd stuurhuis 960/V90 vroegen ze 420€ excl BTW. wel inclusief stuurstangen.bouke maas schreef : Ik monteer ze wel eens en ze kosten bij scandcar ongeveer E 250,-- incl. axiaal gewrichten.
Groetjes bouke
Ik hoor graag of je een bovenstaand stuurhuis €250 voor mij kunt regelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke?Da's een TRW toch, die je bedoeld dan, Timen?Kost je 297 euro, excl borg van 150 euro voor de oude.wp001 schreef : Ik heb laatst nog geinformeerd omdat ik ze zelf even niet voorradig had bij dezelfde firma voor een cpl fabrieksmatig gereviseerd stuurhuis 960/V90 vroegen ze 420€ excl BTW. wel inclusief stuurstangen.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Het ging over 6819620M voor de 960-V90 van 95-Baseman schreef :
Welke?Da's een TRW toch, die je bedoeld dan, Timen?Kost je 297 euro, excl borg van 150 euro voor de oude.wp001 schreef : Ik heb laatst nog geinformeerd omdat ik ze zelf even niet voorradig had bij dezelfde firma voor een cpl fabrieksmatig gereviseerd stuurhuis 960/V90 vroegen ze 420€ excl BTW. wel inclusief stuurstangen.
Van de eerdere modellen was de stuurinrichting 940-960 gelijk. Die kost momenteel zo´n fabrieks gereviseerd 290€
De prijzen bij die firma zijn excl BTW daar wordt ook nog wel een een vergissing mee gemaakt.
Verder geen nood hoor.Ik heb ze momenteel voor 375 incl, fabrieks gereviseerd, met garantielabel , druktestverslag enz. Ja een 6 cilinder rijden is voor een zes-cilinder betalen!
Bij fabrieksgereviseerde stuurhuizen zijn de cilinderzijden opnieuw gehoond. gehoond. Dat is dus heel wat anders dan dat er een paar andere manchetten e.d. te plaatsen.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De wagen stuurt prima, lekt alleen , dus je kunt niet volstaan met de rubbers vervangen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-