Afstandsbediening CV/Alarm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij is de 9177 999 alleen voor de afstandsbediening van de centrale portiervergrendeling. En heeft die niks te maken met een alarm.RVL schreef : Joris, ik denk een Guard I systeem? Regeleeneheid gecontroleerd ? Onderdeelnummer is: 9177999
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Momenteel is blijkbaar alles voor sommige mensen ver (want net 15 kilometer in 62 minuten afgelegd, grmbl...), maar waar kom je vandaan?Ik kan best redelijk overweg met die dingen, wil er best een keer naar kijken in 073.jcf schreef : Het alarm interesseert me eerlijk gezegd ook niets (de auto valt niet bepaald in de categorie inbraak/diefstalgevoelig..), het gaat me primair om de afstandsbediening van de CV. Die doet het niet evenmin als het eraangekoppelde alarm. Moet nu steeds de (niet al te sterke) sleutel gebruiken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Volgens mij is de 9177 999 alleen voor de afstandsbediening van de centrale portiervergrendeling. En heeft die niks te maken met een alarm.
Topicschrijver praat over het reanimeren van de de CV middels de AB. De regeleenheid is vaak de boosdoener.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yep, dat stukje, maar om precies te zijn, vanaf de Molenstraat in Oss, tot Aa-wijk Den Bosch, normaal 19 minuten (18 kilometer).geejee schreef : Hé Bas, op dat stukje weg langs Geffen en Nuland?...