Koplamp hoogteverstelling (elektrisch)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn V 940 LPT sedan van'97 wil ik voorzien van elektrische koplamp verstelling.
Weten jullie of dit voorbedraad is en zo ja of ik dan genoeg heb aan 2 stelmotoren en een schakelaar ?
Groeten Ben
Lidnr 991
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik verwacht voor jouw 97-er ook.
Als je een adresje hebt, houd ik me aanbevolen, zit er ook al een tijdje op te azen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op de VKB stond iemand met een hele doos vol motortjes voor de koplampverstelling. Helaas allemaal uit de 850. Ik heb voor de zekerheid z'n emailadres opgeschreven, staat op een post-it memo, die in het afvalbakje (helaas niet die voor de 7/90(0)) geplakt zit, die in de garage ligt. En je raad het al, ik kan niet binnendoor naar de garage. Maar als jij een bestelnummer weet, weet ik dus een emailadres. De goeie man zou vooral via marktplaats verkopen en heeft volgens eigen zeggen geen eigen site.
BTW vanaf wanneer is ie voorbedraad?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens, die Volvo 850 motortjes passen niet, SAAB 9000 CSE ook niet, alhoewel beide zelfde type.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Precies, nok eruit, Valeo motortje erin en de 3-polige stekker opzoeken, klik, klaar (op de schakelaar na dan)RVL schreef : Volgens mij zit er nu een nok 1392744 die alleen handmatig is af te stellen.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Het systeem bestaat uit een elektrische motor op elke koplamp en een schakelaar op het dashboard. Met de schakelaar kan de hoogte van de koplampstralen worden aangepast aan verschillende ladingen. De hoogte van de lichtstraal kan alleen worden ingesteld met ingeschakelde koplampen. De correcte niveau's voor de verschillende ladingen worden in nevenstaande tabel aangegeven".
Volgens mij heb ik ook zo'n schakelaar op een 940 uit 1998 (en dus de motortjes)
- V700 register
- Nieuw lid
-