Boge eXtreme nivomaten, is dat iets en wat heb ik nodig? - Update -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb net een setje Boge Extreme Auto-levellers gekocht (V45650) die op mijn 940 moeten passen. (als het goed is)
Deze zouden 1 op 1 moeten passen op mijn bouwjaar, maar de vraag is eigenlijk, wat heb ik er nog meer voor nodig?
Ik heb een gastank achterin, ooit verzwaarde veren geplaatst, mij lijkt, dat het geen kwaad kan, de rotte dempers weg te halen en er weer Nivomaten onder te zetten, die er bij aankoop ook onderzaten, maar lek waren.
Uw adviezen graag?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
je bericht is een beetje verwarrend, zijn je nieuwe Böge dempers dan voor aan de voorzijde?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het nog eens gelezen, maar begrijp de verwarring niet, maar is verder ook niet belangrijk.Ze zijn voor de achterzijde.Chilm schreef : je bericht is een beetje verwarrend, zijn je nieuwe Böge dempers dan voor aan de voorzijde?
@Wytze, ik dacht ook dat ze dikker zouden moeten zijn, ik ga enkel op de tekst af...
- V700 register
- Nieuw lid
-
volgens mij heb jij deze pagina zelf aangemaakt?
http://www.volvo700vereniging.nl./node/5733
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat de combinatie zware veren plus niveaumaten iets te stug wordt. Ik denk dat je uit gaat komen bij gewone veren (dus geen niveaumatveren) met niveaumatschokdempers.
groetjes
Mathy
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Martijn heeft met mijn auto gereden en vond het een prima en comfortabele combinatie. Of dit voor de 940 ook geldt, weet ik niet maar het lijkt me het proberen waard.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sterker nog; op basis van deze rit heb ik vorig jaar besloten een verzwaarde bladveer te laten monteren. Met 2 volle tanken en Miele achterin nog steeds recht de volgende dag en waar ik bang voor was, stugger, bleek ongegrond. Weggedrag is verbeterd in de bochten (minder hellen) als ook rechtdoor (minder dweilen). Het betreft wel een multilink2 zoals je weet.jsnijder schreef : Martijn heeft met mijn auto gereden en vond het een prima en comfortabele combinatie.