Stuurhuis 2de hands of gereviseerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2010 17:26 #1083768
door V700 register
Stuurhuis 2de hands of gereviseerd is gemaakt door V700 register
Vandaag is de 740 APK gekeurd en er waren wat aandachtspunten, de stuurkogel en het stuurhuis zijn aan vervanging toe
Het stuurhuis lekt al 2 jaar maar niet zo erg dat ik al vloeistof bij heb moeten vullen maar vandaag kwam hij dan toch aan bod.
Maar nu wil ik toch het stuurhuis en kogel in een keer vervangen, maar ik heb geen plek en weet niet hoe en wat raden jullie mij aan, een 2de hands of een gereviseerde.
Persoonlijk ga ik voor een gereviseerde, bij een 2de hands weet je nooit waar je aan toe bent.
En niet geheel onbelangrijk in mijn geval, wat zijn de kosten die daar aan verbonden zijn.
Ik hoor graag jullie reactie.
Groet John
Het stuurhuis lekt al 2 jaar maar niet zo erg dat ik al vloeistof bij heb moeten vullen maar vandaag kwam hij dan toch aan bod.
Maar nu wil ik toch het stuurhuis en kogel in een keer vervangen, maar ik heb geen plek en weet niet hoe en wat raden jullie mij aan, een 2de hands of een gereviseerde.
Persoonlijk ga ik voor een gereviseerde, bij een 2de hands weet je nooit waar je aan toe bent.
En niet geheel onbelangrijk in mijn geval, wat zijn de kosten die daar aan verbonden zijn.
Ik hoor graag jullie reactie.
Groet John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2010 18:40 #1293793
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De mijne gekocht bij de
De mijne gekocht bij de brezan een revisie van spidan voor 360 euro de oude moet je wel inleveren. Wel een hoge korting gehad, normaal rond de 450 euro voor een spidan.
Reken maar tussen de 400 en 450 euro.
Gr wim
Reken maar tussen de 400 en 450 euro.
Gr wim
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2010 18:51 #1293794
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Estate
Estate services in Obdam is volgens mij een stuk goedkoper.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2010 19:59 #1293807
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Goedkoper
Ik heb ze ook , gereviseerde stuurhuizen met garantie en momenteel in de aanbieding.henk 940LPT schreef : Estate services in Obdam is volgens mij een stuk goedkoper.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2010 20:04 #1293809
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oke
Hallo Timen,
Wat zou de prijs daarvan zijn, en heb jij plek om hem om teschroeven. Ik heb dat nog nooit gedaan maar ik zou het wel willen leren.
Groet John
Wat zou de prijs daarvan zijn, en heb jij plek om hem om teschroeven. Ik heb dat nog nooit gedaan maar ik zou het wel willen leren.
Groet John
Moderators: Jerry Stam