kortsluiting of iets dergelijks
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 13:18 #1083724
door Ad Honcoop
kortsluiting of iets dergelijks is gemaakt door Ad Honcoop
een goedenmidag heren .
probleem stelling volvo 940 hpt van 97 als ik mijn contact uit zet en de sleutel er uit haal gaat mijn verlichting niet uit maar gaan dan zwakker branden ook die van de radio.
niet lang daarna ruikt het in de auto naar smeltend rubber je kent dat wel iets wat aan het door branden is zelfs als ik de relais van de verlichting er uit haal blijven ze branden.
en mijn verkliker van de gordel blijft ook knipperen maar ook zwakjes als ik de gordel er in doe stopt het verklikkeren maar de verlichting gaat niet uit.
het lijkt wel of er stroom op systeem blijft staan.
heeft iemand dit ook al eens aan de hand gehad
gr Ad
probleem stelling volvo 940 hpt van 97 als ik mijn contact uit zet en de sleutel er uit haal gaat mijn verlichting niet uit maar gaan dan zwakker branden ook die van de radio.
niet lang daarna ruikt het in de auto naar smeltend rubber je kent dat wel iets wat aan het door branden is zelfs als ik de relais van de verlichting er uit haal blijven ze branden.
en mijn verkliker van de gordel blijft ook knipperen maar ook zwakjes als ik de gordel er in doe stopt het verklikkeren maar de verlichting gaat niet uit.
het lijkt wel of er stroom op systeem blijft staan.
heeft iemand dit ook al eens aan de hand gehad
gr Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 14:28 #1293421
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sleutelbos
Hallo Ad
Hoe zwaar is je sleutelbos?
groetjes
Mathy
Hoe zwaar is je sleutelbos?
groetjes
Mathy
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 15:28 #1293426
door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic zwaar
zwaar maar de kortsluiting lucht waar komt die dan vandaan ik heb er nu alles uit liggen klokenwinkel radio onderschot de slang voor de turbometer gaat erg moeilijk maar er zit veel speling op mijn contactslot en als ik er mee doet romelen met de sleutel dan gaat mijn stadslicht bijna uit en dan denk ik gelukt maaaaaar dan gaat het weer aan.
gr Ad
gr Ad
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 15:30 #1293427
door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic Mathy word het dan
Mathy word het dan contactslot vervangen??????
gr ad
gr ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 19:25 #1293446
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja
yep!ADVANPETRA schreef : Mathy word het dan contactslot vervangen??????
gr ad
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 20:36 #1293458
door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic zit toch nog met het
zit toch nog met het probleem dat het stinkt maar dat is alleen als de het contact uit staat.
als ik de auto laat lopen is er niks aan de hand ik ruik niks en alles werk naar behoren en onder het dashbord wordt er ook niets warm.
gr Ad
als ik de auto laat lopen is er niks aan de hand ik ruik niks en alles werk naar behoren en onder het dashbord wordt er ook niets warm.
gr Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 20:40 #1293460
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brand?
Wat er ook gebeurt en wat je ook sleutelt, leg een brandblusser binnen handbereik. Ook als je met de auto rijdt en je ruikt eist verdachts.
laat je eventueel informeren hoe je die blusser moet gebruiken.
laat je eventueel informeren hoe je die blusser moet gebruiken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 21:40 #1293467
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Yep
Hallo Ad
Het contactslot kan er niet tegen als er teveel gewicht aan gehangen wordt. Het is ook een contactslot en geen kapstok. Het wordt dus tijd om je contactslot te vervangen. Hoe dat precies gaat moet je anderen vragen, dat kan ik je niet vertellen.
BTW misschien is het verstandig om de minpool van de accu los te maken als je uitstapt. Zou je in een omgeving wonen, waar mensen hun achterdeur niet op slot doen, dan kun je ook overwegen om de auto op stand I van het contact te laten staan. Als ie dan niet stinkt.
groetjes
Mathy
Het contactslot kan er niet tegen als er teveel gewicht aan gehangen wordt. Het is ook een contactslot en geen kapstok. Het wordt dus tijd om je contactslot te vervangen. Hoe dat precies gaat moet je anderen vragen, dat kan ik je niet vertellen.
BTW misschien is het verstandig om de minpool van de accu los te maken als je uitstapt. Zou je in een omgeving wonen, waar mensen hun achterdeur niet op slot doen, dan kun je ook overwegen om de auto op stand I van het contact te laten staan. Als ie dan niet stinkt.
groetjes
Mathy
- Ad Honcoop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 21:46 #1293470
door Ad Honcoop
Beantwoord door Ad Honcoop in topic heren bedankt ik neem morgen
heren bedankt ik neem morgen wel snipperdag en ga lekker een beetje sleutelen en hoop dat het allemaal goed komt ik houd jullie wel op de hoogte.
bedankt voor de tips
gr Ad
bedankt voor de tips
gr Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-11-2010 21:50 #1293472
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, maar dat probleem hou je
Ja, maar dat probleem hou je tot je je contactslot heb vervangen, je contact slot blijft blijkbaar een relais of zo aansturen, en daar gaat het dan mis, zoals Mathy al aan gaf kun je je massa klem van de accu halen en zo de stroom van je systeem halen.
Actie is dus contactslot vervangen en je sleutelbos lichter maken!
Actie is dus contactslot vervangen en je sleutelbos lichter maken!
Moderators: Jerry Stam