Portiergrepen zitten los, hoe weer vast

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2010 13:08 #1083712 door V700 register
Portiergrepen zitten los, hoe weer vast is gemaakt door V700 register
Hallo mensen,

Mijn portiergrepen aan de rechterzijde zitten los. Hoe kan ik deze weer vastzetten? Of moeten er gewoon nieuwe op?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2010 14:40 #1293348 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic deurgrepen
De deurgreep zit met borgbouten vast. Het deurpaneel moet er voor af, om ze vast te zetten. Eerst de cover van de speaker eraf (naar voren duwen) drie witte clips met een kleine schroevendraaier aan de onderkant eruit wippen, rode instapverlichting demonteren (voorzichtig ze breken snel) paneel voorzichtig gedeeltelijk omhoog brengen dan de speaker bedrading lossen alsmede de connector van de instapverlichting. Paneel omhoog duwen tot hij los is. Achter het foam (indien nog aanwezig) kan je nu bij de boutjes. (bij de 940 een zonder moer en een met moer dacht ik ) Wat voor auto heb je?

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2010 15:24 #1293352 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic iets te snel getypt
Sorry ik vergeet te vermelden dat er ook nog een handgreep bakje en eventueel een raamschakelaar of slinger op zit die er natuurlijk ook eerst afmoet. Het kunststof bakje kan je verwijderen door de kunststof schroef in het bakje een kwart slag te draaien en voorzichtig het bakje omhoog te wrikken (afhankelijk van de leeftijd van je auto heeft het kunststof de neiging om makkelijk te breken) Laat me even weten wat voor auto het is en uit welk jaar dan zoek ik wat plaatjes erbij in Vadis. In je topic heb je het over portiergrepen? is zowel voor als achter los? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2010 14:58 #1293424 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo, Bedankt voor je
Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie. Zowel mijn rechtervoorportier als achterportier zitten los. Ik heb een 940 uit 02-95, ook een 2.3 IC LPT.
Heb jij toevallig ook nog tips voor het afslaan van de motor op LPG? Het is geen G3, wel een Vialle LPI installatie.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2010 08:55 #1293513 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic LPI
Van LPG heb ik gelukkig geen verstand maar ik lees hier vaak over problemen met Lambda sondes en drukregelaars, maar gebruik eens de zoekfunctie op het forum daat staat veel info. Verder lopen er aardig wat mensen rond binnen de vereniging met veel LPG ervaring. Vandavond probeer ik je wat Vadis plaatjes te sturen van het deurpaneel.Succes! 

Moderators: Jerry Stam