verkrijgbaarheid onderdelen cc
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2010 08:40 #1083669
door Chris Boessenkool
verkrijgbaarheid onderdelen cc is gemaakt door Chris Boessenkool
Hoi,
Ik kan eindelijk een cruisecontrol overnemen, alleen het is eentje van een automaat terwijl ik een handbak heb. (1998-er 940 estate b230fk).
Nu is het bij mijn weten alleen het vacuumslotje van het koppelingspedaal dat ontbreekt? Zijn de missende onderdelen nog ergens los te verkijgen? (of beter nog, heeft iemand nog spulletjes over?)
Grtz Chris
Ik kan eindelijk een cruisecontrol overnemen, alleen het is eentje van een automaat terwijl ik een handbak heb. (1998-er 940 estate b230fk).
Nu is het bij mijn weten alleen het vacuumslotje van het koppelingspedaal dat ontbreekt? Zijn de missende onderdelen nog ergens los te verkijgen? (of beter nog, heeft iemand nog spulletjes over?)
Grtz Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2010 09:07 #1293039
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer.
Ik zou zo'n vacuumklep bij voorkeur bij de dealer halen, nieuw, prijzen vallen best mee.Ze staan meen ik, in dit lijstje:
<a href="node/16413">Prijslijst Volvo dealer-artikelen met nummers.</a>
<a href="node/16413">Prijslijst Volvo dealer-artikelen met nummers.</a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2010 09:24 #1293041
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kost
Kost allemaal niets, slang, bochtjes, T-stukken, steuntje voor de schakelaar/klep etc. Gewoon nieuw halen, die klepjes willen nog wel eens gaan lekken. Schakelaar kost iets van 15 euro, het niet-zelfstellende type.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2010 11:56 #1293050
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Draadje
Hallo Chris
Je mist ook nog het draadje dat de schakelaar van koppelings- en rempedaal verbindt. Kost ook zo goed als niks.
groetjes
Mathy
Je mist ook nog het draadje dat de schakelaar van koppelings- en rempedaal verbindt. Kost ook zo goed als niks.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam