Optrekken 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2010 17:11 #1083245
door V700 register
Optrekken 960 is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo-rijders,
Ik vind mijn 965 niet helemaal lekker rijden, vooral het doortrekken met warme motor laat naar mijn gevoel wat te wensen over.
Er kan naar mijn idee dan van alles mis zijn, van compressie, te warme automaat tot brandstofpomp. Maar ik weet niet goed wat dan de specifieke symptomen zouden zijn.
Mijn zorgen zullen waarschijnlijk wat overdreven zijn, want bij lage snelheid rijdt hij prima.
Hoe dan ook, ik ben op zoek naar een 960-rijder die een keer met mij mee zou willen rijden om te bepalen wat er aan schort.
Wie woont er een beetje in de buurt van Den Dolder?
(Het gaat om een 965 uit 1995 3.0 automaat.)
Groeten, Igor
Ik vind mijn 965 niet helemaal lekker rijden, vooral het doortrekken met warme motor laat naar mijn gevoel wat te wensen over.
Er kan naar mijn idee dan van alles mis zijn, van compressie, te warme automaat tot brandstofpomp. Maar ik weet niet goed wat dan de specifieke symptomen zouden zijn.
Mijn zorgen zullen waarschijnlijk wat overdreven zijn, want bij lage snelheid rijdt hij prima.
Hoe dan ook, ik ben op zoek naar een 960-rijder die een keer met mij mee zou willen rijden om te bepalen wat er aan schort.
Wie woont er een beetje in de buurt van Den Dolder?
(Het gaat om een 965 uit 1995 3.0 automaat.)
Groeten, Igor
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2010 18:45 #1290470
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Emmeloord
als je geduld hebt
er zit weer een sleuteldag aan te komen bij Schaap in Emmeloord.
Medio feb 2011.
er zit weer een sleuteldag aan te komen bij Schaap in Emmeloord.
Medio feb 2011.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2010 19:22 #1290485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie email
Ben bereid om even te vergelijken. Heb je zojuist een privéemail gestuurd. Graag een snelle reactie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2010 21:21 #1290515
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had ik ook last van
Ik heb wel eens een topic gemaakt over een slippende automaat. Tenminste dat dacht ik dat dat het was.
Later las ik een topic over het resetten van de ECU door de spanning een tijdje eraf te halen.
Dat heb ik toen gedaan, baat het niet, dan schaadt het niet. Het resultaat was er wel naar. De motor reageerde weer als een tierelier en de automaat pakte weer lekker op.
Het zal misschien wel psychisch zijn, maar ik ben er happy bij.
Probeer het eens en houd mij (ons) op de hoogte van je bevindingen. Ook met de vergelijking die je wilt doen. Ben wel nieuwsgierig.
grt
Later las ik een topic over het resetten van de ECU door de spanning een tijdje eraf te halen.
Dat heb ik toen gedaan, baat het niet, dan schaadt het niet. Het resultaat was er wel naar. De motor reageerde weer als een tierelier en de automaat pakte weer lekker op.
Het zal misschien wel psychisch zijn, maar ik ben er happy bij.
Probeer het eens en houd mij (ons) op de hoogte van je bevindingen. Ook met de vergelijking die je wilt doen. Ben wel nieuwsgierig.
grt
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2010 22:06 #1290764
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Ik
Ik heb een 964 3.0 aut. uit 1995 en woon naast Amersfoort. Vergelijk kunnen we dus altijd regelen
Moderators: Jerry Stam