aanschaf 740 2.3 5 versnellingen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik bedoel beste Robert dat de 740 gemaakt en bedacht is puur alleen om caravans te trekken (ik chargeer natuurlijk). De motor heeft vreselijk veel z.g. "torque" van onderuit, en dat is wat je wilt bij het trekken van caravans aanhangers e.d. Zeker als je de versie met turbo neemt. Deze auto heeft een distributieriem en is dacht ik wat roestgevoeliger dan de latere versies die op een gegeven moment verzinkt werden (weet niet vanaf welk bouwjaar). Als je een nette op het oog hebt kun je deze gerust kopen, en met behulp van dit forum er nog jaaaaren plezier van hebben.Ik ben verder niet echt een 700 serie expert, anderen die er meer van weten gaan ook nog wel reageren.Horizon schreef : Hoi, wat bedoeld u daarmee, er zijn vast auto,s die het beter kunnen maar het gaat bij mij over de 740 2.3 en als u daar informatie over heeft dan verneem ik dat graag, met groet, Robert.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geef eens aan om welke auto het specifiek gaat. Een kenteken, km stand, onderhoudsverleden en zeker een chassisnummer maakt al veel meer duidelijk. Link naar advertentie mischien?
Verder lijkt het me wel van belang om aan te geven wat je voor een caravan achter de auto wilt hangen. Daar zit nogal wat verschil (gewicht, grootte) in.
- V700 register
- Nieuw lid
-