kosten volledige ophanging opnieuw in de rubbers?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 17:35 #1287576
door Timen Smit
Het gebeurt ! meestal tijdens bedrijf maar bij het verwijderen van een achteras willen ze ook nog wel eens goed vastzitten zodat afbreken niet denkbeeldig is.
Beantwoord door Timen Smit in topic Meestal
t!Mathy schreef : Hallo Timen
Gebeurd dat tijdens het vervangen van de rubbers, als je de zaak losdraait? Of breken ze tijdens het rijden?wp001 schreef : Het loslopen / breken van de bouten aan de cardan waar de twee trekstangen aan zitten wil ook nog wel eens voorkomen.
groetjes
Mathy
Het gebeurt ! meestal tijdens bedrijf maar bij het verwijderen van een achteras willen ze ook nog wel eens goed vastzitten zodat afbreken niet denkbeeldig is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 20:50 #1287604
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic t of d
Hallo Timen
Auw! Toch weer erdoor geslopen. "Gebeurd" en "betekend" zijn een paar woorden waarmee ik nog wel eens in de fout ga.
Is het gemakkelijk om vast te stellen of die bouten gebroken zijn? (Hoe) Merk je dat tijdens dagelijks gebruik?
groetjes
Mathy
Auw! Toch weer erdoor geslopen. "Gebeurd" en "betekend" zijn een paar woorden waarmee ik nog wel eens in de fout ga.
Is het gemakkelijk om vast te stellen of die bouten gebroken zijn? (Hoe) Merk je dat tijdens dagelijks gebruik?
groetjes
Mathy
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 21:10 #1287616
door Timen Smit
Als een van die bouten gebroken is dan dan maakt de aandrijfas behoorlijk lawaai omdat de achteras dan teveel kantelt. Misschien dat Boy het leest die kan het precies uit de doeken doen.
Beantwoord door Timen Smit in topic Kantelen
Geeft niets mijn schrijfwijze is ook niet altijd lang vlekkeloos. Kijk of het de persoonsvorm is dan weet je in die gevallen hoe het moet.Mathy schreef : Hallo Timen
groetjes
Mathy
Als een van die bouten gebroken is dan dan maakt de aandrijfas behoorlijk lawaai omdat de achteras dan teveel kantelt. Misschien dat Boy het leest die kan het precies uit de doeken doen.
Moderators: Jerry Stam