Printplaat stuk van achterlichten volvo 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn printplaat van mijn achterlicht is helaas stuk, de volvo dealer zecht dat hij niet meer te verkrijgen is.
Weet iemand waar ik nieuwe printplaten kan verkrijgen of hoe hebben jullie dit probleem opgelost.
groeten Tuma
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik begrijp niet wat een tellerbak met een defecte printplaat te maken heeft.
Om de lampen te laten werken is er een stekker die je verbind met een flexibile printplaat die op de achterlicht aangesloten zit.
Deze is kapot gegaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Welk modeljaar 740 praten we over?En heb je dan een tellerbak mét toerenteller? Of juist zonder?
hmm ik denk dat de toerenteller de remlichten aanstuurt; minder toeren-->lichten aan
Ik zou het even op de sloop proberen, er staat vast wel ergens een 740 met een zelfde achterlicht als jouw auto. Moet volgens mij voor €5,- te regelen zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
aan de hand van je tellerbak kunnen sommige mensen zien wat voor type je heb, en zo ook weten welk type print plaat je heb, maar ja als je niet geholpen wil worden.......tuma schreef : Ik begrijp niet wat een tellerbak met een defecte printplaat te maken heeft.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Of te wel een complete achterlicht is misschien handiger en ook daar is nog verschil in.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi hoeft niet als printplaat maar ok is.
Of bij Auto Rima.
Of ... elders.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Verschillende tellerbakken in verschillende modeljaren.Met verschillende model achterlichten.
Maaar in dit geval, denk ik dat Bas een leesfout heeft begaan.Als dit niet zo is: ik heb niets gezegd!
Kijk anders inderdaad ergens bij een sloper van de Volvo modellen bij jouw in de buurt.zoals hunterparts.nl/
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn broer had hetzelfde probleem met z'n 240; daar hebben we de kapotte printbaan doorgelust met een draad, werkt goed en kost niets (nou €0,40 aan kabel en soldeer dan)
- V700 register
- Nieuw lid
-