graag reacties op onderstaande 760 gle 1990
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Ga er dan maar gewoon op af, frankfyre, oordeel ter plaatste zelf, en neem alle goedebedoelde informatie van hier mee.
En een "kapitaal" voor een oldtimer, dat kun je uitgeven, maar voor minder dan een kapitaal is ook wel iets goeds te bemachtigen. Beter wat meer aan de aankoop besteedt, dan achteraf je geld in een bodemloze put stoppen.
av jb
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet welk bericht precies, maar dat was niet negatief bedoeld.frankyfire schreef : Aan Baseman,
beetje negatief komt je bericht over vind ik maar toch bedankt voor de info.
 john b schreef : In de roos, Baseman. Ook daar heeft ie gestaan.
Als de auto inderdaad bij <a href=" www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=5922 " target="_blank">M.B. in Oss gestaan moet je echt HEEL erg goed in de papieren kijken naar de kilometerstand en ik vermoed dat er ergens een enorm gat zit.Het zegt niets over de betrouwbaarheid van de huidige verkoper, die wellicht ter goeder trouw een mooie 760 denkt aan te bieden.
Ik heb die 760 twee jaar geleden volgens mij daar zien staan en hij zag er toen niet uit, de kilometerstand kan ik me helaas niet heugen.Ik zal even kijken of ik het nog kan vinden, maar verwacht er niet teveel van.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
alexvanbemmel schreef : als ik de interieurfoto's zie lijkt de auto niet verkeerd; leer is netjes en niet droog/gescheurd, vloerbedekking netjes en geen slijtplekken. Dat sommige mensen van siliconen poetsmiddelen houden is in mijn ogen eerder goed dan slecht (er is in ieder geval gepoetst)
Verder op t oog geen deuken, roest, diepe krassen of andere zichtbare schade. Gewoon eens gaan kijken, proefrit maken en de onderhoudspapieren inzien.
succes
als je gaat kijken kijk dan ook even onder de zwarte mat want die is te vervangen maar bekleding zien ze snel vanaf, ik heb ook al een paar keer zitten kijken naar deze maar ik trek toch mijn twijfels voor deze lage km stand zou ik eerder een prijs van €2.650 verwachten, en 88 lijkt me sterk want de Y komt uit 90 (mijn kenteken is YX-99-YF en is van 19-11-1990) en ik zou hem op een brug zetten werken ze daar niet aan mee dan weet je bij voorbaat al dat het geen zuivere auto is,
In iedergeval suc6 en voor dat geld kun je ook wat anders kopen wat wel beter te vertrouwen.
Greetings Tom,
(voor het zelfde bedrag ongeveer kun je ook een 960 rijden zie link link.marktplaats.nl/371161025 )
- V700 register
- Nieuw lid
-
apk die nu 1 week is verlopen is geen probleem.
hij heeft de auto van de toyota dealer opgekocht met een globale inschatting van de dagwaarde.
hij staat bij een auto bedrijf Toine Boers in Someren Eind
www.toineboers.nl/cms/cform.aspx?smid=26...mp;did=3603&pw=1
er zou een complete historie bij zitten.
als iemand idd nog kan achterhalen dat dit niet klopt dan hoor ik het graag
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Het staat je vrij het verhaal te geloven, maar verhaal halen zal, als je toch overgaat tot aankoop, een onmogelijke opgave zijn.
Een gewaarschuwd mens...
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
nou niet alle verhalen zijn BS over auto's met weinig km's.
dat kan ik zelf beamen omdat ze gekocht en verkocht heb. Maar je moet wel heel alert zijn en een goede historie met papieren is dan noodzakelijk.
kijken kost niets denk ik, dus wellicht toch maar eens een keer langs gaan.
heb nu eerst de adres gegevens van de Volvo dealer gevraagd, dan kan daar eens even checken of de wagen daar in onderhoud is geweest.
groeten,
Frank
- John Dutman
- Nieuw lid
-