buitenspiegel nog te repareren of nieuw
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 09:25 #1082492
door V700 register
buitenspiegel nog te repareren of nieuw is gemaakt door V700 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 10:16 #1285800
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mist er niet iets?
Volgens mij is er een stukje weg.Op het motortje zit links wel een wit stangetje een rechts niet.Volgens mij hoort dit stangetje door te lopen naar rechts .
Kijk maar eens goed of er iets is afgeknapt

Kijk maar eens goed of er iets is afgeknapt

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2010 10:53 #1285802
door V700 register
Dat hele stel-motortje zit met 4 schroeven vast en als je de connector aan de binnenkant van de raamstijl goed mikt, past ie zonder sloopwerk door het gat in de deur.Dan kun je hem in zijn geheel vervangen.Tweedehands zijn ze best nog wel te krijgen.
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt me ook.
Ja, dat lijkt me ook, sterker nog, dat is wel zeker.Die witte ring met rubber mof, hoort aan de stel-motor vast te zitten.Er zit een mat-transparant witte ring tussen die rubber mof en de spiegel met een soort van kartels aan de onderkant, als je daaraan draait, kun je die twee los van elkaar nemen.wimpi schreef : ............en volgens mij is er aan de rechterkant iets afgebroken,
Dat hele stel-motortje zit met 4 schroeven vast en als je de connector aan de binnenkant van de raamstijl goed mikt, past ie zonder sloopwerk door het gat in de deur.Dan kun je hem in zijn geheel vervangen.Tweedehands zijn ze best nog wel te krijgen.
Moderators: Jerry Stam