toeren tal schiet omhoog 760 V6 B280E OPGELOST

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 16:05 #1082375 door V700 register
toeren tal schiet omhoog 760 V6 B280E OPGELOST is gemaakt door V700 register
Hallo Gisteren de voetpakking gemonteerd en het hele geheel weer gemonteerd. Gasklephuis en spinnenkop en alles wat in de V hangt is er uitgeweest. Nu wil de motor wel lopen maar schiet meteen naar 2500 toeren. Zowel op benzine als op gas. Als ik de slang die naar de CIS klep loopt dicht knijp dan gaat hij zachter lopen. De klep blijft dus open staan. Ik heb deze schoon gemaakt met remmenreiniger en ingespoten met WD 40 maar probleem blijft als ik de stekker er afhaal dan gebeurt er ook niks als ik met de hand de klep dicht zet en dan de stekker er op doe gaat de klep weer helemaal open. Op de stekker zitten 3 draden waarvan 2X 12V en 1X massa is. Ik denk dat de aansturing niet goed is. Ik heb de gasklep schakelaar gecontroleerd en deze werkt zodra de gasklep in nulstand komt de temperatuur zender werkt ook prima.  Alle leidingen en kabels zitten er op wie OW wie kan mij vertellen wat het probleem is en welke spanning er op de stekker moet staan van de cis klep. Als het goed is is het opgelost. Het probleem zat hem denk ik in de kabelboom. DIe heb ik open gemaakt en de mantel van de bedrading van alle componenten van de motor Cisklep en al het andere wat er omheen zit waren helemaal vergaan.  bedankt voor het meedenken grt Thom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 16:13 #1284964 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
Kan de CIS klep genoeg lucht doorlaten voor 2500 rpm als hij helemaal open staat of heb je toevallig nog ergens een andere valse lucht lekkage ? Kan helaas niet vertellen welke spanning er op zou moeten staan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 17:34 #1284967 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ik de slang van de cis
Als ik de slang van de cis klep dicht knijp valt de motor uit. dus andere lekages verwacht ik niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 17:48 #1284968 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb dat bij mijn oude 740
ik heb dat bij mijn oude 740 ook gehad maar dat kwam omdat de draden anders om zaten (stekkertje was stuk) andere gehaald en zoals het hoort aangesloten en toen was het probleem opgelost, maar ik denk niet dat bij jou de kabels uit de stekker zijn geweest???
maar je kan dat die halve maan wel vrij bewegen? anders werkt zij ook niet waar ze voor bedoeld is.
Andere oplossingen zou ik zo snel niet weten, misschien de rest van de club !!!! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2010 23:45 #1285158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi dat het is "opgelost"
mooi dat het is "opgelost" en hoop dat je weer vele veilige km's kan maken.

Greetz tom, 

Moderators: Jerry Stam