Handrem kabel gebroken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2010 21:52 #1082233 door V700 register
Handrem kabel gebroken is gemaakt door V700 register
Vanavond iets te enthousiast mijn handrem aangetrokken en ja hoor : kabel gebroken. Bij de achterwielen zit alles nog zoals het hoort en daarom heb ik de middern console er maar even uitgesloopt.Blijkt dat het T-vormige onderdeeltje waarmee de kabel aan de handrem hefboom zit er af ligt. Valt mee dus want daar kan ik wel wat op verzinnen. Alleen is het me niet helemaal duidelijk waar ik de kabel weer aan de handrem hefboom moet bevestigen. Iemand wellicht een tip of een afbeelding?
Alvast bedankt, Frans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2010 22:12 #1284241 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Tsja
Tja dat T-vormige stukje zat met 1 eind aan de kabel geperst de andere twee einden rusten in de uitsparing van de kabelgeleiderswiel. Je zult een nieuw nippeltje met een paar stelschroeven op de kabel kunnen maken.  Misschien is dat tijdverspilling . Een nieuwe kabel zal wel beter zijn!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 19:38 #1284315 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handrem
Toch gekozen om het nippeltje te vervangen door een kabel klem. Werkt perfect moet ik zeggen, alleen een beetje gepruts om het weer vast te zetten maar ook dat is uiteindelijk gelukt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2010 21:59 #1287633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb bij mijn 940
Ik heb bij mijn 940 momenteel excact hetzelfde, kun je me uitleggen wat voor kabelklem je heb gebruikt en hoe je deze weer aan de handrem hefboom hebt vastgezet, ik neem aan dat je het afgebroken nippeltje niet meer hebt gebruikt.
Heb je er wellicht een foto van en zou je die kunnen plaatsen.

alvast bedankt.
Toon.

Moderators: Jerry Stam