Vraagbaak of Reparatie Handboek Volvo 940 (1997) gezocht om versnelling/koppeling te vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2010 22:42 #1082100
door V700 register
Vraagbaak of Reparatie Handboek Volvo 940 (1997) gezocht om versnelling/koppeling te vervangen is gemaakt door V700 register
Mijn 940 Polar Station lpt 2,3i uit 1997 en ook nog importmodel uit België heeft het 2 weken geleden tijdens de vakantiereis naar Frankrijk begeven.
Waarschijnlijk gaat het om de versnellingsbak en/of koppeling.
Wie kan mij aan een papieren of digitale versie Vraagbaak / Reparatiehandboek o.i.d. over het vervangen van de versnellingsbak/koppeling helpen?Hetzij gratis of tegen betaling.
Ik heb wel een VADIS programma maar dat is per 01-09-2004 niet meer te openen. Welke userid en wachtwoord heb ik nodig cq update?
En daarnaast ben ik ook op zoek naar een papieren of digitale versie van het gebruikers instructieboekje voor deze fijne auto.
Ik ben zelf (met een Renaultje Megane...) komende 5 dagen een lang weekend naar Parijs dus als je reageert dan duurt het tot volgende week dinsdag voordat ik kan reageren tenzij je vanavond nog wat van je laat horen.
Alvast dank voor jullie medewerking, groet, Peter
P.S. Ik woon nu in Heerenveen maar ik kan mijn adresgegevens niet wijzigen...
Waarschijnlijk gaat het om de versnellingsbak en/of koppeling.
Wie kan mij aan een papieren of digitale versie Vraagbaak / Reparatiehandboek o.i.d. over het vervangen van de versnellingsbak/koppeling helpen?Hetzij gratis of tegen betaling.
Ik heb wel een VADIS programma maar dat is per 01-09-2004 niet meer te openen. Welke userid en wachtwoord heb ik nodig cq update?
En daarnaast ben ik ook op zoek naar een papieren of digitale versie van het gebruikers instructieboekje voor deze fijne auto.
Ik ben zelf (met een Renaultje Megane...) komende 5 dagen een lang weekend naar Parijs dus als je reageert dan duurt het tot volgende week dinsdag voordat ik kan reageren tenzij je vanavond nog wat van je laat horen.
Alvast dank voor jullie medewerking, groet, Peter
P.S. Ik woon nu in Heerenveen maar ik kan mijn adresgegevens niet wijzigen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2010 23:11 #1283400
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Haynes
Als je wilt, kan ik de pagina´s uit de Haynes wel scannen en mailen (volgende week)
Digitale boekje heb ik wel geloof ik, anders staat op deze site in een van de postings hoe je hem gratis van Volvo kunt krijgen
Digitale boekje heb ik wel geloof ik, anders staat op deze site in een van de postings hoe je hem gratis van Volvo kunt krijgen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2010 09:04 #1283415
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar ?
Waar staat dat ? Ben ook wel benieuwdLeidsekade schreef : Digitale boekje heb ik wel geloof ik, anders staat op deze site in een van de postings hoe je hem gratis van Volvo kunt krijgen
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2010 09:37 #1283417
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Das te regelen
Hoi Peter,
Ik ben regelmatig in Heerenveen, ik heb een instructieboekje voor je en mijn (Engelstalige) Haynes mag je zo even lenen. Pb maar even, dan komt het goed.
(Voor de lezers, ik moet me nog even voorstellen, volgt zeer binnenkort
)
groeten,
Chris
Ik ben regelmatig in Heerenveen, ik heb een instructieboekje voor je en mijn (Engelstalige) Haynes mag je zo even lenen. Pb maar even, dan komt het goed.
(Voor de lezers, ik moet me nog even voorstellen, volgt zeer binnenkort
groeten,
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2010 11:26 #1283421
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic digitaal
Hallo Jerry,
Een digitale versie zou ik ook graag hebben,
dus mocht je in de gelegenheid zijn om dit te fixen, graag!!
vrgr. Alfred
Een digitale versie zou ik ook graag hebben,
dus mocht je in de gelegenheid zijn om dit te fixen, graag!!
vrgr. Alfred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2010 13:10 #1283430
door V700 register
Hoe dan ook, een mailtje naar Global Customer Relations (gcr@volvocars.com) in het Engels deed de truc voor mij. Een paar dagen later een uiterst vriendelijk mailtje terug en weer een paar dagen later het boekje in de bus, in het Nederlands ook nog. Voorwaarde is wel dat ze nog op voorraad zijn, natuurlijk. Die van mij was een (licht) gebruikt exemplaar overigens.
Beantwoord door V700 register in topic instructieboekje
Ik heb dat hier ooit eens gevonden en zelf ook weer gepost, maar kan het niet meer terugvinden. Misschien als reactie op een 'gezocht' advertentie o.i.d.henk 940LPT schreef :
Waar staat dat ? Ben ook wel benieuwdLeidsekade schreef : anders staat op deze site in een van de postings hoe je hem gratis van Volvo kunt krijgen
Hoe dan ook, een mailtje naar Global Customer Relations (gcr@volvocars.com) in het Engels deed de truc voor mij. Een paar dagen later een uiterst vriendelijk mailtje terug en weer een paar dagen later het boekje in de bus, in het Nederlands ook nog. Voorwaarde is wel dat ze nog op voorraad zijn, natuurlijk. Die van mij was een (licht) gebruikt exemplaar overigens.
Moderators: Jerry Stam