gezocht: bobine ivm motoruitval OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2010 21:40 #1082033
door V700 register
gezocht: bobine ivm motoruitval OPGELOST is gemaakt door V700 register
<strike>Met spoed gezocht, liefst nog dit weekend, een goed werkende bobine voor de 940. mijn auto valt sinds vanavond regelmatig geheel dood en daarna kan ik hem direct weer starten. Volgens de wegenwacht is de bobine niet goed meer. ik heb de auto elke dag nodig voor het werk en mijn vraag is dus of er iemand in het noorden van het land is( omgeving groningen woon ik) die nog een werkende bobine op de plank heeft liggen en die ik dit weekend nog kan kopen.</strike>
probleem opgelost, een andere eindtrap erin en hij loopt weer als een zonnetje
Met vriendelijke groeten,
Peter
probleem opgelost, een andere eindtrap erin en hij loopt weer als een zonnetje
Met vriendelijke groeten,
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 00:37 #1282922
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb ik wel liggen
gr jangeert
heb ik wel liggen
gr jangeert
gr jangeert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 07:06 #1282927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brandstofpomprelais...
... is de op dit forum meest genoemde oorzaak van afslaan tijdens het rijden. Als dit relais nog nooit is vervangen, is het ook een belangrijke verdachte.
Succes er mee!
Groeten uit Zuid-Limburg,
Succes er mee!
Groeten uit Zuid-Limburg,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 09:27 #1282932
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op twee.......
En op de tweede plaats de BPD-sensor?Alleen, als die ermee stopt, duurt het vaak langer voor ie weer te starten is.
Aan de andere kant, heb ik nog steeds een soort van blind vertrouwen in de ANWB en als die zegt bobine, neem ik aan dat het inderdaad de bobine is (hoop ik.....
)
Aan de andere kant, heb ik nog steeds een soort van blind vertrouwen in de ANWB en als die zegt bobine, neem ik aan dat het inderdaad de bobine is (hoop ik.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 21:11 #1283005
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helaas
De wegenwachtman heeft het deze keer niet bij het goede eind; een andere bobine erin maar nog steeds dezelfde problemen, dus gaan we nu de, door jullie, geopperde opties bekijken zoals BPD sensor en brandstofrelais. Vervolgens verschijnt het volgende probleem; in relais plaats E zit helemaal geen relais dus heb ik geen brandstofpomprelais????? wie het weet mag het zeggen, ik snap het niet meer , kan het misschien te maken hebben met een alarm met startonderbreker?
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 21:15 #1283006
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toevallig
Toevallig geen Vialle AMS LPG installatie ? Zo niet, dan is het ergens tussen geknutseld. Weet niet of alarminstallaties standaard een custom brandstofrelais hebben maar dat lijkt me niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2010 22:23 #1283019
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen LPG
Henk,
Auto rijd op benzine niet op LPG, maar hoe bedoel je: dan is het er ergens tussen geknutseld. Wat is waar tussen geknutseld?
Groeten, Peter
Auto rijd op benzine niet op LPG, maar hoe bedoel je: dan is het er ergens tussen geknutseld. Wat is waar tussen geknutseld?
Groeten, Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-07-2010 07:45 #1283055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Relais
"Iets" zorgt ervoor dat de benzinepompen gaat draaien. Als alles standaard is, is dat het witte relais in de relaistray achter de asbak. Zit dat relais er niet, dan moet toch op een of andere manier de pompen aangestuurd worden. Wat dat doet (een ander relais, of directe voeding op de pomp, geschakeld door het contactslot ??) en waar dat aangesloten is kan ik je niet helaas niet op afstand vertellen. Maar er is op niet-originele wijze (niet-origineel in de zin dat Volvo het niet zo ontworpen, gebouwd en geleverd heeft) iets veranderd aan de stroomvoorziening van de pompen. Dat bedoelde ik met "ergens tussen geknutseld". Dat kan op velen manieren, vandaar dat het niet beter aan te geven is op afstand.
Moderators: Jerry Stam