rooster motorkap

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 01:18 #1081948 door V700 register
rooster motorkap is gemaakt door V700 register
Bij mijn 740 is het gaasrooster in het ventilatie rooster op de motorkap naar beneden gevallen ( Omschrijf ik het zo goed?) Weet iemand hoe ik hier bij kan komen om het weer goed vast te zetten?
Alvast bedankt voor het meedenken,groet Frans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 01:23 #1282523 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bekende kwaal
Hallo Frans
Daarvoor moet de paravan (de plaat waar het rooster en de ruitenwissers in zitten) eraf.  Die zit met drie boutjes vast.  Daarvoor moet de motorkap open.  En de ruitenwissers er even af.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 01:31 #1282524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rooster
Hoi Mathy,
 Bedankt voor je snelle reactie! de twee buitenste bouten zie ik zitten, zit die derde ergens in het midden? Het is me nou te donker om te gaan kijken
Groet, Frans

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 02:15 #1282526 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Midden
Hallo Frans
Ja, die zit in het midden.  Redelijk verstopt onder wat bekabeling en wat slangetjes.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 07:57 #1282530 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoeien
Het is even proberen wat de beste stand van de motorkap is om de paravent van de auto te halen als de bouten/ruitenwisser eraf hebt. De paravent zit langs het raam ook nog tussen clipjes geschoven en aan beide zijkanten rondom een pennetje geloof ik. Wijst zich vanzelf wel, maar niet te hard gaan trekken. Ik dacht dat motorkap half open de meeste ruimte gaf. De stand maakt in ieder geval uit, als het niet wil of heel krap lijkt te passen doe dan de motorkap verder open of dicht. Zonde als je paravent of motorkap beschadigd.Gebruik voor het vastzetten van het rooster warmtebestendige kit die flexibel blijft. Ik heb er een Sikaflex kit met die eigenschappen voor gebruikt en het zit al weer 2 jaar keurig vast. Nummer weet ik zo niet meer.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 15:31 #1282552 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Quatre main
Hallo Volvisti
Een tweede paar handen is overigens wel handig bij het verwijderen en terugplaatsen van de paravan.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 19:45 #1282559 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukt!
Met behulp van de aanwijzingen die jullie gegeven hebben ben ik er vanavond mee aan de slag gegaan en het rooster zit weer op z'n plek. Motorkap half open met een balkje ertussen werkt prima. Het uit elkaar halen ging trouwens een stuk sneller dan het weer in elkaar zetten. Ik heb het alleen gedaan maar een paar extra handen zou inderdaad handiger zijn. Al met al binnen een uur alles weer op zijn plek. Geweldig toch dit forum, iedereen bedankt!

Moderators: Jerry Stam