[spoed] hoe krijg ik de abs-sensor bij het wiel los..?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 17:26 #1081910
door V700 register
[spoed] hoe krijg ik de abs-sensor bij het wiel los..? is gemaakt door V700 register
volvokenners,
ben eindelijk begonnen aan de klus om het hele onderstel te upgraden en vervangen. Maaaar:
Hoe krijg ik de sensor van de abs los die op de veerpoot achter het wiel zit gemonteerd? Dus achter de schotel van de schijfrem zitten voor links en rechts, aangesloten met een slangetje evenwijdig aan de remslang, een 'sensor' vast met een imbus van maatje 6.. Hoe los te krijgen? Gaat om een 745 tic uit 1988 (voor girling klauwen met ABS, dohh)
Ga ik intussen verder met de rest losratelen, hoop ik straks een antwoord te kunnen lezen !!
ben eindelijk begonnen aan de klus om het hele onderstel te upgraden en vervangen. Maaaar:
Hoe krijg ik de sensor van de abs los die op de veerpoot achter het wiel zit gemonteerd? Dus achter de schotel van de schijfrem zitten voor links en rechts, aangesloten met een slangetje evenwijdig aan de remslang, een 'sensor' vast met een imbus van maatje 6.. Hoe los te krijgen? Gaat om een 745 tic uit 1988 (voor girling klauwen met ABS, dohh)
Ga ik intussen verder met de rest losratelen, hoop ik straks een antwoord te kunnen lezen !!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 18:41 #1282371
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijne was defect...
De mijne was defect en is er in delen uitgekomen (was op een andere manier niet mogelijk); vervolgens heb ik de opening flink moeten schuren om de nieuwe te kunnen plaatsen. Ik zie niet uit naar het moment dat er weer eentje defekt is.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2010 19:26 #1282379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelukt!
inderdaad een $&* klusje maar hij is eruit, kwestie van een schroevendraaier er tegenaan waarmee je het kunt draaien, en dan voorzichtig eruit 'hefbomen' met de schroevendraaier..
inmiddels allebei de veerpoten er onder uit, we maken vorderingen
inmiddels allebei de veerpoten er onder uit, we maken vorderingen
Moderators: Jerry Stam