Nieuw lid met problemen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 21:58 #1081737
door V700 register
Nieuw lid met problemen is gemaakt door V700 register
Meer dan 2 jaar geleden heb ik mij op deze site eens aangemeld. Nu heb ik dan zelf ook een Volvo. Mijn vader had vroeger een 765 Turbo Diesel Int. Een geweldige wagen. Dus zoiets zocht ik ook. Helaas had ik niet genoeg geduld en kwam ik een 745 op het spoor. Het is een Amerikaanse met leer, airco, elec. ramen en spiegels en elec. open dak. De Amerikaanse koplampen heb ik al vervangen door orginele die ik van een sloper heb afgehaald. Deze sloper heb ik nu voor het huis staan.
Ik heb een paar vragen:Mijn open dak stopt niet vanzelf bij het kantelen en bij dicht doen. Ik hoorde dat het relais dan kapot is. Kan dit kloppen en waar zit dit relais? Ja, achter de asbak, maar welke is het precies?
Verder loopt ie slecht. Hij slaat regelmatig over. Als ik de stekker van de lambda sonde eraf haal verandert er niets. Maar iemand vertelde mij dat je dit niet merkt en als ie echt kapot is doet de auto niets meer. Of kan het misschien toch de lambda sonde zijn? Wat gebeurt er bij jullie 2.3 als je de stekker eraf haalt? bougies en kabel zijn vervangen en verdeelkap is goed. Staat ook op tijd. Luchtmassameter ook gecontroleerd. Iemand een idee? Het is trouwens de 116 pk versie.
En ik hoorde dat jullie ook de 'hemeldagen'hebben. WANNEER?? Moet er echt een hemel in hebben. Heeft iemand nog een schaal?
Willem
Ik heb een paar vragen:Mijn open dak stopt niet vanzelf bij het kantelen en bij dicht doen. Ik hoorde dat het relais dan kapot is. Kan dit kloppen en waar zit dit relais? Ja, achter de asbak, maar welke is het precies?
Verder loopt ie slecht. Hij slaat regelmatig over. Als ik de stekker van de lambda sonde eraf haal verandert er niets. Maar iemand vertelde mij dat je dit niet merkt en als ie echt kapot is doet de auto niets meer. Of kan het misschien toch de lambda sonde zijn? Wat gebeurt er bij jullie 2.3 als je de stekker eraf haalt? bougies en kabel zijn vervangen en verdeelkap is goed. Staat ook op tijd. Luchtmassameter ook gecontroleerd. Iemand een idee? Het is trouwens de 116 pk versie.
En ik hoorde dat jullie ook de 'hemeldagen'hebben. WANNEER?? Moet er echt een hemel in hebben. Heeft iemand nog een schaal?
Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 22:08 #1281498
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Willem Welkom.
Ben je lid geworden van de V700 vereniging of ben je lid van het forum geworden?
Leuk dat je ook een Volvo 745 hebt gekocht. Nog wel een USA uitvoering.
Ik begrijp dat je open dak wel werkt.
Kijk eens of het motortje van het opendak wel juist staat afgesteld.
Deze maakt een bepaalde slag en dan stopt hij.
Misschien is die er ooit uit geweest en hebben ze hem niet goed terug gemonteerd.
Hemeldag zal best wel weer eens komen. (meestal zijn dit soort evenementen net als sleuteldagen alleen voor V700 leden)
Ben je lid geworden van de V700 vereniging of ben je lid van het forum geworden?
Leuk dat je ook een Volvo 745 hebt gekocht. Nog wel een USA uitvoering.
Ik begrijp dat je open dak wel werkt.
Kijk eens of het motortje van het opendak wel juist staat afgesteld.
Deze maakt een bepaalde slag en dan stopt hij.
Misschien is die er ooit uit geweest en hebben ze hem niet goed terug gemonteerd.
Hemeldag zal best wel weer eens komen. (meestal zijn dit soort evenementen net als sleuteldagen alleen voor V700 leden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 22:24 #1281501
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom .
Heb je die
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2010 22:16 #1281582
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die zijn al weg. Kreeg veel
Die zijn al weg. Kreeg veel reacties. Ik vond ze zelf niet zo mooi.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2010 22:20 #1281583
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou ja, ik heb me gewoon
Nou ja, ik heb me gewoon aangemeld op de site.
Over dat motortje: hij stopt dus niet een keer, ook niet op het verkeerde moment of zo. Hij moet toch stoppen als je hem dicht doet? Maar nu gaat ie gelijk door met kantel. En als je de kantel dict doet gaat ie in een streep door met helemaal open. Ik weet dat ie dan moet stoppen en vervolgens druk je nog een keer op de knop om door te gaan.
Over dat motortje: hij stopt dus niet een keer, ook niet op het verkeerde moment of zo. Hij moet toch stoppen als je hem dicht doet? Maar nu gaat ie gelijk door met kantel. En als je de kantel dict doet gaat ie in een streep door met helemaal open. Ik weet dat ie dan moet stoppen en vervolgens druk je nog een keer op de knop om door te gaan.
Moderators: Jerry Stam