kachelkraan monteren
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 20:33 #1081619
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
kachelkraan monteren is gemaakt door Ziko de Kubber
Mijn kachelkraan was lek, heb bij Nordicar een nieuwe besteld. Vandaag de oude eruit gehaald en geprobeerd de nieuwe te monteren, maar hij krijg hem niet fatsoenijk op zijn plek. Is er hier een trucje voor? Het laatste stukje wil maar niet door het schutbord. Kraan is trouwens gewoon imitatie wat me ook een beetje tegenviel...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 23:07 #1280792
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Harnt
Hallo Ziko
Ik weet dat Harnt die ooit vervangen heeft tijdens een sleuteldag in Gemert, maar er zullen hier nog wel wat mensen zijn die weten hoe het gaat.
groetjes
Mathy (die z'n kachelkraan destijds heeft laten vervangen, waarschijnlijk door imitatie en nu het idee heeft dat z'n knop verder wil dan z'n klep en de klep momenteel niet helemaal dicht gaat)
Ik weet dat Harnt die ooit vervangen heeft tijdens een sleuteldag in Gemert, maar er zullen hier nog wel wat mensen zijn die weten hoe het gaat.
groetjes
Mathy (die z'n kachelkraan destijds heeft laten vervangen, waarschijnlijk door imitatie en nu het idee heeft dat z'n knop verder wil dan z'n klep en de klep momenteel niet helemaal dicht gaat)
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
27-06-2010 18:49 #1281105
door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Hij zit nu wel min of meer
Hij zit nu wel min of meer op z'n plaats, het is een soort bajonet sluiting ben ik achter gekomen. Echter zit hij zo los als iets??? Mis een vulstuk ofzo? Heb alleen een nieuwe kraan en verder niks. Ook wil de kraan nu opeens niet meer open en dicht??? Iemand in de buurt van Terneuzen die mij wil helpen, tegen betaling uiteraard
Moderators: Jerry Stam