Advies verzwaarde veren en nieuwe schokdempers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2010 23:21 #1278708
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik te ruim gegokt?
Ik dacht dat ik zelfs nog aan de lage kant zat mathy, bij estate services ( ik ken de prijzen vanWytze niet ) kosten de nivomats 267,50 per stuk en dan heb je nog de veren nodig. Van deze laatse heb ik geen prijs...Mathy schreef : Hallo Rudiger
Dus de nivomatveren kosten zo'n 150 euro per set van twee? Of is Wytze zoveel duurder geworden?rudiger schreef : Met een ruim budget: Nivomats schokbrekers met nivomats veren, auto blijft onder alle omstandigheden recht staan.comfortabel, kosten circa 5 á 600 euro
groetjesMathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2010 23:29 #1278710
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wytze
Hallo Rudiger
Volgende keer toch maar bij Wytze bestellen!
groetjes
Mathy
Volgende keer toch maar bij Wytze bestellen!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2010 22:55 #1279598
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic veren
Beste mensen,
Heb kort geleden achter verzwaarde(13mm)veren(8windingen)geplaatst met sachs schokbrekers, omdat 1 schokbreker het begeven had en vaak zwaar beladen ben.
Zou ik bovengenoemde veren , schokbrekers zijn nog goed, ook voor kunnen plaatsen en is dat moeilijk te monteren. En wat kosten deze veren en bij wie kan ik ze bestellen/kopen ?
Ton
Heb kort geleden achter verzwaarde(13mm)veren(8windingen)geplaatst met sachs schokbrekers, omdat 1 schokbreker het begeven had en vaak zwaar beladen ben.
Zou ik bovengenoemde veren , schokbrekers zijn nog goed, ook voor kunnen plaatsen en is dat moeilijk te monteren. En wat kosten deze veren en bij wie kan ik ze bestellen/kopen ?
Ton
Moderators: Jerry Stam