Raamslingers achter vervangen
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 12:08 #1081284
door Ries van Lomwel
Raamslingers achter vervangen is gemaakt door Ries van Lomwel
Ben voornemens de raamslingers die de twee achterdeuren bij de groene nog altijd ontsieren te vervangen door elektrische. Lijkt me een leuk klusje maar kan geen montageinstructie vinden op onze site en vroeg me af wie dat al eerder heeft gedaan en waar ik op moet letten en nog beter mij vertellen wat ik nodig heb voor deze actie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 12:51 #1278313
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic goed te doen!
Hoi Ries,
is heel goed te doen.
Let er wel op wanneer je de mechanismes overneemt van iemand dat de kabelboom erbij zit. De 940 is nl. tot in de B-stijl voor bedraad.
Ook zal je een 'ander' control unit voor aan de bestuurderskant moeten hebben. (4 ipv 2 knops)
Succes ermee en GG,
is heel goed te doen.
Let er wel op wanneer je de mechanismes overneemt van iemand dat de kabelboom erbij zit. De 940 is nl. tot in de B-stijl voor bedraad.
Ook zal je een 'ander' control unit voor aan de bestuurderskant moeten hebben. (4 ipv 2 knops)
Succes ermee en GG,
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 14:00 #1278318
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Staat er wel op hoor
Ik heb sinds afgelopen weekeinde ook alles compleet.
Maar staat wel op de site hoor:
www.volvo700vereniging.nl/node/32294
Maar staat wel op de site hoor:
www.volvo700vereniging.nl/node/32294
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 16:26 #1278330
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Raamslingers vervangen voor elektrische
Klopt Jerry, dat verhaal van de popnagels van Bas had ik inderdaad gevonden maar ik was benieuwd naar het boodschappenlijstje en eventuele de-en montage tips.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2010 20:15 #1278350
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Set
Hallo Ries
Ik heb destijds een setje bij de dealer gekocht dat speciaal voor dit doel gemaakt is. Daar zit alles in wat je nodig hebt, behalve het paneel voor de bestuurdersdeur. En de stoppen die er bij zitten, zijn zwart. Maar ze zijn (of waren ooit) in verschillende kleuren te bestellen. De set kostte destijds iets van 110 euro. De inbouw heb ik waarschijnlijk destijds hier op het forum beschreven. En de inbouwhandleiding ... ach, moet ik dat werkelijk nog zeggen?
groetjes
Mathy
Ik heb destijds een setje bij de dealer gekocht dat speciaal voor dit doel gemaakt is. Daar zit alles in wat je nodig hebt, behalve het paneel voor de bestuurdersdeur. En de stoppen die er bij zitten, zijn zwart. Maar ze zijn (of waren ooit) in verschillende kleuren te bestellen. De set kostte destijds iets van 110 euro. De inbouw heb ik waarschijnlijk destijds hier op het forum beschreven. En de inbouwhandleiding ... ach, moet ik dat werkelijk nog zeggen?
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam