"klapperende" remklauwen op de voorwielen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Het zijn de remblokken zelf die klapperen. De diagnose had je zelf al juist gesteld., Laat ik nu remblokken hebben die dat niet doen!Chilm schreef : Volvisti...na lang zoeken ben ik er achter dat het "gerammel" of "geklapper" wat ik hoor in de voortrein geen losse fusee's of veerschotels zijn, maar mijn remklauwen (rare zin). Dit is vreselijk irritant want het is net of je in een "ouwe bak" rijd. Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe is dit op te lossen?
Volvo 945 Estate LPT Polar 2.3 Limited Edition Blue Pearl B230-FK Turbo LH-Jetronic For Life!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je onlangs de veerpoten losgehad en mogelijk dempers vervangen?Chilm schreef : Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe is dit op te lossen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Til de auto b.v. met een wiel omhoog. Laat iemand anders het rempedaal bedienen . Door nu het wiel proberen te verdraaien (linksom en rechtsom) hoor je steeds een vrij harde tik.Chilm schreef : @ Allemaal: bedankt mannen (in dit geval), ik ga er nog eens even onder duiken om het dan definitief vast te stellen en jullie suggesties na te lopen.@ Timen: Als het dan de blokken zijn Timen krijg je een pb van mij ;b
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dat hoort toch niet te kunnen, hoever ze ook versleten zijn?wp001 schreef : Het zijn de remblokken zelf die klapperen.
Dan heeft iemand bij de montage toch de verkeerde remblokken erin gezet, of de veertjes liggen er af, of zie ik dat fout?