Nokkenas wissel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2010 13:24 #1080919
door V700 register
Nokkenas wissel is gemaakt door V700 register
Beste forummers,
ik heb nu al een maandje of 2 mijn andere nokkenas in mijn kamer liggen. Het gaat om een VX3 exemplaar, ipv de standaard b230ft T nokkenas. Maar mijn kennis houdt wel op als het gaat om een nokkenas wissel. Ik heb wel al lopen zoeken en lezen op dit forum (en natuurlijk turbobricks) en de beste tot nu toe is<a href=" forums.turbobricks.com/showpost.php?p=626623&postcount=64 " target="_blank"> dit topic (klik!). Nu is mijn vraag of er mensen zijn die al een nokkenaswissel hebben gedaan en mij zouden willen helpen.. Dit alles is wel onder voorbehoud, want ik ben maar een student en heb niet een garage oid (wel veel materiaal, sleutel altijd bij de buurman bij mijn ouders). Maar volgens mij kan dit gewoon 'op straat' gebeuren toch? En anders wacht ik rustig tot een sleuteldag voorbij komt, maar volgens mij is het geen rocket science, alleen moet het wel goed gebeuren. En hoe zit dat met die plaatjes waarmee je de kleppen af stelt.. Daar weet ik ook niks van
Advies is weer meer dan welkom haha !
bump, niemand ervaring met een nokkenaswissel...?
ik heb nu al een maandje of 2 mijn andere nokkenas in mijn kamer liggen. Het gaat om een VX3 exemplaar, ipv de standaard b230ft T nokkenas. Maar mijn kennis houdt wel op als het gaat om een nokkenas wissel. Ik heb wel al lopen zoeken en lezen op dit forum (en natuurlijk turbobricks) en de beste tot nu toe is<a href=" forums.turbobricks.com/showpost.php?p=626623&postcount=64 " target="_blank"> dit topic (klik!). Nu is mijn vraag of er mensen zijn die al een nokkenaswissel hebben gedaan en mij zouden willen helpen.. Dit alles is wel onder voorbehoud, want ik ben maar een student en heb niet een garage oid (wel veel materiaal, sleutel altijd bij de buurman bij mijn ouders). Maar volgens mij kan dit gewoon 'op straat' gebeuren toch? En anders wacht ik rustig tot een sleuteldag voorbij komt, maar volgens mij is het geen rocket science, alleen moet het wel goed gebeuren. En hoe zit dat met die plaatjes waarmee je de kleppen af stelt.. Daar weet ik ook niks van
Advies is weer meer dan welkom haha !bump, niemand ervaring met een nokkenaswissel...?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2010 13:44 #1275769
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lid
Dan moet je wel even lid worden van de vereniging, om mee te mogen sleutelen. Kan evt op sleuteldag zelf. En bij officiele sleuteldag hoor je de materialen van het gastbedrijf te gebruiken, dus eigenlijk geen eigen kop meenemen en die monteren. Als je een sleuteldag op het oog hebt, kun je eventueel de organiserend regiocoordinator benaderen om te kijken wat het standpunt is in dit specifieke geval.Woes schreef : En anders wacht ik rustig tot een sleuteldag voorbij komt, maar volgens mij is het geen rocket science, alleen moet het wel goed gebeuren. En hoe zit dat met die plaatjes waarmee je de kleppen af stelt..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2010 13:41 #1275919
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kop?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2010 00:09 #1275990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic moet ik wel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2010 23:20 #1276078
door V700 register
En hij kan zelf klepstelplaatjes op dikte maken, da's ook wel handig. Hij zal het niet voor niets doen, maar je weet dan wel dat het goed gaat. Zijn forumnaam is <a href="/user/923">WP001</a>. Website <a href="
www.timensmit.nl/
">
www.timensmit.nl
.
Beantwoord door V700 register in topic Neem eens contact op met Timen
Neem eens contact op met Timen Smit. Die kan denk ik zelfs een nokkenas in het donker wisselen...Woes schreef : bump, niemand ervaring met een nokkenaswissel...?
Moderators: Jerry Stam