Nokkenas wissel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2010 13:24 #1080919
door V700 register
Nokkenas wissel is gemaakt door V700 register
Beste forummers,
ik heb nu al een maandje of 2 mijn andere nokkenas in mijn kamer liggen. Het gaat om een VX3 exemplaar, ipv de standaard b230ft T nokkenas. Maar mijn kennis houdt wel op als het gaat om een nokkenas wissel. Ik heb wel al lopen zoeken en lezen op dit forum (en natuurlijk turbobricks) en de beste tot nu toe is<a href=" forums.turbobricks.com/showpost.php?p=626623&postcount=64 " target="_blank"> dit topic (klik!). Nu is mijn vraag of er mensen zijn die al een nokkenaswissel hebben gedaan en mij zouden willen helpen.. Dit alles is wel onder voorbehoud, want ik ben maar een student en heb niet een garage oid (wel veel materiaal, sleutel altijd bij de buurman bij mijn ouders). Maar volgens mij kan dit gewoon 'op straat' gebeuren toch? En anders wacht ik rustig tot een sleuteldag voorbij komt, maar volgens mij is het geen rocket science, alleen moet het wel goed gebeuren. En hoe zit dat met die plaatjes waarmee je de kleppen af stelt.. Daar weet ik ook niks van
Advies is weer meer dan welkom haha !
bump, niemand ervaring met een nokkenaswissel...?