Centrale vergrendeling AB monteren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2010 21:24 #1080906 door V700 register
Centrale vergrendeling AB monteren is gemaakt door V700 register
Heren,
Gisteren heb ik mijn V90 bij mijn garage achtergelaten en de nieuwe aanwinst, een 940 LPT Aut. op LPG meegenomen. Op deze auto zit een centrale vergrendeling echter zonder afstandsbediening. Ik vraag mij af wat er allemaal nodig is om de centrale vergrendeling van afstand bedienbaar te maken. Maw. welke relais, ontvangers ed zijn nodig en wie heeft dit mogelijk nog liggen. 
Ik hoot het graag van jullie.
Gr. Cees

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2010 22:09 #1275690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Cees, stuur Bas(eman)
Hoi Cees,
stuur Bas(eman) eens een berichtje. Hij heeft onlangs een groupbuy georganiseerd voor een setje afstandsbediening. En ik dacht dat ik op MP een advertentie van hem zag voor zo`n setje, dus ik denk dat hij er nog wel een heeft voor je!

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2010 13:31 #1275766 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic AB voor 940
Cees, bij de documentatie op het forum zit een uitgebreide omschrijving van Alex van Bemmel van zijn inbouw met foto's en goede uitleg. Mocht nadat je Bas hebt benaderd, nog behoefte hebben aan losse motoren/actuators met montagestripjes en stangetjes dan heb ik dat nog wel liggen. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-05-2010 20:41 #1275822 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en
en wil je het origineel Volvo hebben, dan heb je nodig:
- ander relais
- afstandsbediening(en)
- 5 draads deurmotortje 
Heb die ombouw zelf ook gedaan, en heb het relais en de remotes ook bij Bas gekocht. De 5 draads deurmotor via Estate Services  voor paar tientjes (zijn bij de dealer duur!).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2010 16:22 #1276216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inbouw AB
  Gisteren heb ik mijn V90 bij mijn garage achtergelaten en de nieuwe aanwinst, een 940 LPT Aut. op LPG meegenomen. Op deze auto zit een centrale vergrendeling echter zonder afstandsbediening. Ik vraag mij af wat er allemaal nodig is om de centrale vergrendeling van afstand bedienbaar te maken. Maw. welke relais, ontvangers ed zijn nodig en wie heeft dit mogelijk nog liggen. 
Ik hoor het graag van jullie.
Vandaag heeft Baseman zeer deskundig en snel de AB ingebouwd. Wederom veel geleerd. De leden stonden in de rij voor allerlei klussen
Gr. Cees <pre>Cees van Epenhuijsen Lidnummer 160. </pre><pre>Volvo 940 LPT 2.3 FK. Automaat LPG 199.000 KM</pre>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2010 17:56 #1276220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Graag gedaan.

ceesvane schreef : Vandaag heeft Baseman zeer deskundig en snel de AB ingebouwd. Wederom veel geleerd. De leden stonden in de rij voor allerlei klussen

Graag gedaan, mooi exemplaar ook, jouw 940.
Enne ja, in de rij,.....leek wel een sleuteldag, daar is de planning soms ook nèt iets te strak.......;-)Maar het is toch allemaal goed gekomen.
@Endlessquest: Inderdaad heb ik nog een Hawk set over, aftermarket dus.

Moderators: Jerry Stam