volvo 740 ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2010 13:50 #1080715
door V700 register
volvo 740 ? is gemaakt door V700 register
Tbv. volvo 740 sedan. Wie weet wat ongeveer de kosten zijn voor:
1) gastank incl. montage.
2) 7-polige trekhaak incl. montage ?
3) hulpveren
Nog bijkomend vraagje ? Aanschaf van een 740 met schuifdak ? Nooit doen ivm. problemen in de toekomst (roest / lekkage etc. ) ?

1) gastank incl. montage.
2) 7-polige trekhaak incl. montage ?
3) hulpveren
Nog bijkomend vraagje ? Aanschaf van een 740 met schuifdak ? Nooit doen ivm. problemen in de toekomst (roest / lekkage etc. ) ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2010 16:58 #1274555
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aftrap
1) Varieert per motortype (turbo/16v/2.0/2.3/injectie/carburateur) maar het zal tussen de €800,- en €1800 liggen
2) Trekhaak heeft geen polen, de contrastekker naar keuze 7 of 13. Trekhaak+stekker kost je bij www.trekhaakshop.nl €225,- Er staat anderhalf uur montagetijd dus daar zal een garage zo'n €90,- voor vragen. Origineel Volvo kan ook, moet je de dealer even bellen of www.timensmit.nl .
3) Ik was eind 2007 €250 kwijt voor nieuwe (sachs) achterdempers en verzwaarde veren inclusief montage. Dit was bij estateservices in Obdam. Auto staat nog steeds mooi recht en rijdt strak. Zeker met gastank en/of regelmatige belading/aanhanger zijn verzwaarde veren geen overbodige luxe (of je moet nivomats nemen voor €350 p/...)
Als het schuifdak nu nog roestvrij is en werkt voorzie ik geen problemen. Goed onderhouden en de waterafvoerkanalen/buisje checken en evt vrijmaken.
succes
2) Trekhaak heeft geen polen, de contrastekker naar keuze 7 of 13. Trekhaak+stekker kost je bij www.trekhaakshop.nl €225,- Er staat anderhalf uur montagetijd dus daar zal een garage zo'n €90,- voor vragen. Origineel Volvo kan ook, moet je de dealer even bellen of www.timensmit.nl .
3) Ik was eind 2007 €250 kwijt voor nieuwe (sachs) achterdempers en verzwaarde veren inclusief montage. Dit was bij estateservices in Obdam. Auto staat nog steeds mooi recht en rijdt strak. Zeker met gastank en/of regelmatige belading/aanhanger zijn verzwaarde veren geen overbodige luxe (of je moet nivomats nemen voor €350 p/...)
Als het schuifdak nu nog roestvrij is en werkt voorzie ik geen problemen. Goed onderhouden en de waterafvoerkanalen/buisje checken en evt vrijmaken.
succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2010 17:26 #1274561
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MP
Gebruikte trekhaken staan zo nu en dan ook op MP.
Moderators: Jerry Stam