Afstandsbediening programmeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thnx! Groet, Mirco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
- Martin Deckers
- Nieuw lid
-
Greot Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hetzelfde alarm maar dan voor een S90. Opzich werkt alles ok, maar ik wil de zwarte sleutel programmeren, want die reageert nergens op.
Ik heb het idee dat het contact in het dashbord kastje niet goed meer werkt. Is het bij jou ook zo dat de sleutel terug veert als je hem erin steekt? Er zit nogal wat speling in het contact.. is dat normaal?
grt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Mick,Mick schreef : Ik had ook nog een andere afstandsbediening van een onbekend merk gekregen bij de auto, die deed het niet, de vorige eigenaar zei dat ie waarschijnlijk stuk was, maar die heb ik ook weten te programmeren. Bedankt!
Laat eens wat meer zien van dat onbekende merk! Foto!
groet,
Erik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iemand een idee waar dit ding zit zodat ik niet het hele dashboard hoef te slopen??
Alvast dank
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de draadjes gesoldeerd en het werkt nu perfect de zwarte sleutel was niet eens geprogrammeerd. En nee je hebt geen pincode nodig alleen de procedure volgen van het Euro alarm en klaar.
De draad lag gewoon los achter het dashboard. Wat een suffe gasten die dat alarm hebben ingebouwd...
Voor degene die signaal toontjes willen horen bij het openen en sluiten van de vergrendeling stuur mij een pb voor de procedure. Je hoort dan zachte piepjes als de knipperlichten knipperen.