Fluiten Turbo
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb eens geprobeerd vader Jacob te fluiten, maar verder dan 'Vader Jacob' kwam ik ook gelijk niet......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dag John,je (de) slangen hebben absoluut niets te maken met de fluittoon.Het fluiten komt puur door de luchtverplaatsing van de turboschoepen, hiervoor moet ie wel genoeg toeren draaien, de turbo dan he, niet het blok. Waarschijnlijk komt je turbo dus weer ouderwets lekker op toeren.P.S. weet iemand hoeveel toeren, 100.000 o.i.d.?jdutman schreef : Ik heb geen vermogenswinst of verlies. Zijn die slangen zo belangrijk voor de fluittoon? John Dutman 745 Turbo Intercooler B200ET 15-12-1986 lidnr.162
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ben er namelijk achter gekomen dat mijn eerste cilinder in BDP blijft staan en de overige 5 bewegen wel netjes op en neer, volgende week gaan we de olie verwijderen en door een filter halen, en de carter er onderuit halen en kijken of we het hart nog kloppende krijgen en anders moet ik op zoek naar een ander hart voor de dame,
maja fluit toon is wel het mooist en een teken dat je turbo het nog doet, op die diesel van mij zit een garret T3 is dat standaard of heb ik weer iets apparts,
Moge alle turbo's gezamenlijk in koor fluiten door het leven, die van vader Jacob is toch wel een lastige en zal alleen lukken denk ik als de waste gate heel zenuwachtig is?
- John Dutman
- Nieuw lid
-