Olie aftappen zonder lekkage, hoe doe je dat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 22:16 #1080370 door V700 register
Olie aftappen zonder lekkage, hoe doe je dat? is gemaakt door V700 register
Als ik op straat alle olie uit mijn blok wil halen, is er dan, behalve met opvangbak de dan de carterplug eruit, nog een optie, of blijft die leiding naar en van het oliefilter toch wel vol zitten, wat ik er ook aan doe (behalve eraf draaien?)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 22:59 #1272477 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja oliefilter eraf
Misschien een onnozele opmerking van me, maar bedoel je nu met of zonder het oliefilter? Ik zou denken het oliefilter eraf schroeven, dan loopt de olie uit die leiding en ik zou denken ook uit die verdachte oliekoeler. Je hoeft dan de rest van de olie toch niet af te tappen, want die zit dan toch gewoon in de carterpan?? Het is wel een tergend probleem waar je mee zit. Veel sterkte en ook succes gewenst in de strijd!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 23:03 #1272479 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helder.

MaartenG schreef : Misschien een onnozele opmerking van me, maar bedoel je nu met of zonder het oliefilter? Ik zou denken het oliefilter eraf schroeven, dan loopt de olie uit die leiding en ik zou denken ook uit die verdachte oliekoeler. Je hoeft dan de rest van de olie toch niet af te tappen, want die zit dan toch gewoon in de carterpan?? Het is wel een tergend probleem waar je mee zit. Veel sterkte en ook succes gewenst in de strijd!!!

Volgens mij komt het door de olie en benzinedampen van de afgelopen twee dagen, maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt.Dus, wat er in het filter zit, plus wat er in de buisjes zit, komt eruit, de rest niet.
Mooi.

Moderators: Jerry Stam