nieuwe hanger afstandsbediening centrale deurvergrendeling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2010 17:39 #1080022
door V700 register
nieuwe hanger afstandsbediening centrale deurvergrendeling is gemaakt door V700 register

Beste forummers,
Ik ben (bijna) in het bezit van een zilvergrijze 940 2.3. I.C. Estate - 1996 - 439.000km - LPG G3 - AUT - nieuwe cylinderkop - bolide. Deze schoonheid heeft centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, maar nu ontrbreekt bij een van de sleutelhangers het lipje waarmee je hem kunt vastmaken aan de sleutel. Onhandig en dus wil ik graag een sleutelhanger met afstandsbediening laten bijmaken.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat goed en goedkoop kan laten doen?
Groet, Fitous
Beste forummers,
Ik ben (bijna) in het bezit van een zilvergrijze 940 2.3. I.C. Estate - 1996 - 439.000km - LPG G3 - AUT - nieuwe cylinderkop - bolide. Deze schoonheid heeft centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, maar nu ontrbreekt bij een van de sleutelhangers het lipje waarmee je hem kunt vastmaken aan de sleutel. Onhandig en dus wil ik graag een sleutelhanger met afstandsbediening laten bijmaken.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat goed en goedkoop kan laten doen?
Groet, Fitous
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2010 19:42 #1270784
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bekend probleem
Ha,
Dat probleem had ik ook... een nieuwe CV aangeschaft in de groupbuy, ik dacht voor minder dan 25€
groeten Ad
Dat probleem had ik ook... een nieuwe CV aangeschaft in de groupbuy, ik dacht voor minder dan 25€
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2010 22:08 #1270804
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke?
Welke afstandsediening gaat het hier om?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2010 09:47 #1270834
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Smelten
Als je bedoelt dat er geen ring meer aan de AB zit: dat had ik met een grijze éénknops AB.
Ik heb een ringetje zoals die aan sleutelhangers zit heet gemaakt en aan de achterkant erin gesmolten zodat hij er aan de voorkant nog uitsteeekt.
Dat zit al een jaar prima de luxe.
Ik heb een ringetje zoals die aan sleutelhangers zit heet gemaakt en aan de achterkant erin gesmolten zodat hij er aan de voorkant nog uitsteeekt.
Dat zit al een jaar prima de luxe.
Moderators: Jerry Stam