alarm volvo 960

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 21:14 #1079975 door V700 register
alarm volvo 960 is gemaakt door V700 register
Sinds vorige week woe de trotse eigenaar van een 960 sedan. Pure luxe. Afgelopen vrijdag vond ik beide afstandsbedieningen (ab's) in het handschoenenkastje. Batterijen erin en op pad. ab's werkten niet, dus ben ik ze gaan aanmelden al zittende in de auto. Plots deed 1 ab het 1x waardoor de auto op het alarm werd gezet......maar er niet meer af wilde. Uiteindelijk de deur open moeten maken om uit te stappen.......en jawel. Het alarm ging af. Doordat ik het alarm van binnenuit het geactiveerd heb ik niet de deur met een sleutel kunnen openmaken waardoor ik geen gebruik kanmaken van de escape-route zoals beschreven in het boekje. Ik heb het alarm (geluid en signaal) uit weten te krijgen, maar nu nog de startonderbreker.
Ik ben geen voorstander om een dergelijke discussie openbaar te voeren, maar ben op zoek naar oplossing.  
Ik heb nu de accupool eraf gegooid in de hoop dat de computer zich reset.... 
Pim LeemreiseAalten0651-083927

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2010 21:50 #1270476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.

pim_volvo schreef : Ik heb nu de accupool eraf gegooid in de hoop dat de computer zich reset....

Helaas, ijdelehoop, dat werkt niet.
Kun je me omschrijven welke AB je gevonden hebt? (aantal knoppen, kleuren en opschrift, of een foto)
Kun je me ook vertellen of je een piepje hoort, als je op het knopje drukt? Hoor je dan 1 piepje, of drie piepjes?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 08:41 #1270493 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic langwerpig 4,5 x 3 cm, met
langwerpig 4,5 x 3 cm, met zwart (kort) labeltje met ringetje. IN ab twee knoppen. 1 grotere met 'lock / unlock' en een smaller knopje (beide grijs). Dit laatste knopje is de zgn 'overval knop'

bijindrukken hoor ik soms heel zacht 3 zachte tikjes, meestal 1. Ik heb de batterijen meermaals vervangen. Die kunnen niet leeg zijn.

?????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 08:57 #1270494 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus wel.

pim_volvo schreef : bijindrukken hoor ik soms heel zacht 3 zachte tikjes, meestal 1. Ik heb de batterijen meermaals vervangen. Die kunnen niet leeg zijn.

Dat zijn ze dan dus wel, de drie piepjes is een indicatie voor lege batterijen.Ik heb ze volgens mij liggen, de juiste, nieuw, als je interesse hebt, stuur me even een bericht, dan liggen ze morgen op je deurmat.
De ontvanger zit trouwens als het goed is aan de bijrijderskant, rechts van het dashboardkastje, dus mogelijk werkt ie daar beter, of uberhaupt nog.
Je hebt dan trouwens dus de remote, zoals linksboven op deze foto:

Moderators: Jerry Stam