koplampglas 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 10:32 #1079784
door V700 register
koplampglas 940 is gemaakt door V700 register
dag mensen, er zitten in allebei de koplamopen barsten...ik las dat ik er wel mee door de APK kom. toch wil ik alvast nieuwe ( tweede hands) kopen. voor het geval dat...
is het ingewikkeld om dit zelf te doen? kan iemand zeggen wat een redelijke 2de hands prijs is? als een van de leden nog een linker en rechter excemplaar heeft liggen...graag! ik zag op martkplaats onderdelen van broerzeparts..lijkt me ook goed
is het ingewikkeld om dit zelf te doen? kan iemand zeggen wat een redelijke 2de hands prijs is? als een van de leden nog een linker en rechter excemplaar heeft liggen...graag! ik zag op martkplaats onderdelen van broerzeparts..lijkt me ook goed
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 12:10 #1269342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik!
Uit een 940 zijn dezelfde als in een pre-facelift 960 toch? Ik heb die combilichten, met mistlamp erin etc.
Die heb ik L+R nog wel liggen, mag je wel voor een zacht prijsje overnemen.
Pm me anders maar even.
Die heb ik L+R nog wel liggen, mag je wel voor een zacht prijsje overnemen.
Pm me anders maar even.
- Robert Geurts (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 12:52 #1269343
door Robert Geurts (GAST)
Beantwoord door Robert Geurts (GAST) in topic Misschien kunnen we wat combineren
Ik ben namelijk op zoek naar koplampreflectoren, dus 940 koplampen <u>zonder</u> glazen. Wordt het zachte prijsje nog zachter.
Groet,
Robert
Groet,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 14:27 #1269345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi beiden,
Als ik straks
Hoi beiden,
Als ik straks thuis ben zal ik jullie beiden wel foto's pmen, kunnen we elkaar mooi helpen.
Komt goed!
Groeten Dimitri
Als ik straks thuis ben zal ik jullie beiden wel foto's pmen, kunnen we elkaar mooi helpen.
Komt goed!
Groeten Dimitri
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2010 22:59 #1269406
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic koplampglazen vervangen ?
Koplampglazen vervangen is een fluitje van een cent, zelfs mij lukte het in 10 minuten.
Even het kunststof hoekstripje onder de koplamp los wippen, daarna voorzichtig de zwarte klemmetjes aan de boven- en onderkant met een dunne schroevendraaier eraf wippen. Als je geen nieuwe afdichtingsrubber hebt, geen nood. Even de oude schoonmaken en invetten met vaseline. De nieuwe glazen erop, klemmetjes weer erop en klaar is kees.
Even het kunststof hoekstripje onder de koplamp los wippen, daarna voorzichtig de zwarte klemmetjes aan de boven- en onderkant met een dunne schroevendraaier eraf wippen. Als je geen nieuwe afdichtingsrubber hebt, geen nood. Even de oude schoonmaken en invetten met vaseline. De nieuwe glazen erop, klemmetjes weer erop en klaar is kees.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2010 09:46 #1269451
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic koplampglas vervangen
dank voor de reacties. ik wacht de pb tjes af!
Moderators: Jerry Stam