Sleuteldag Ees te Drenthe op 24 april 2010

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 19:36 #1079648 door Lex Stax (GAST)
Sleuteldag Ees te Drenthe op 24 april 2010 is gemaakt door Lex Stax (GAST)
Waarde Volvisti,
Op zaterdag 24 april kan er weer gesleuteld worden in Drenthe bij Koops (<a href=" www.koops-ees.nl/ "> www.koops-ees.nl ). De vorige keer was het een heel geslaagde dag. Dankzij de ruime sleutelmogelijkheden (vier bruggen!) en de onvermoeibare inzet van Dick en zijn medewerkers. De lekkere broodjes hebben ook zeker bijdragen aan een prima sleuteldag. Tijd om opnieuw te gaan sleutelen. 
Aanmelden kan via het formulier voor de sleuteldag. Dat formulier kan je hier vinden: <a href="/node/4829"> www.volvo700vereniging.nl/node/4829 .
Graag aanmelden met het ingevulde formulier en uiterlijk 2 weken van te voren. Dan kan samen met Dick een goede planning worden gemaakt voor de bruggen en kunnen benodigde onderdelen tijdig worden besteld. Ook als je een bakkie komt doen, la ma weten.
Stuur het aanmeldformulier naar mij: <a href="mailto:lxx@orange.nl">lxx@orange.nl.
Groeten!
Lex Stax

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 20:51 #1268555 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal er zijn!
Hej Lex,
Ik zal van de partij zijn! Het beviel me de vorige keer bij Koops prima!
Ik neem een fraaie 960 mee.
Groet, Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 21:38 #1268569 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag in Ruurlo
ik ben ook van de partij met mijn nieuwe aanwinst.
De volgende zaken (zaakjes ) wil ik aanpakken.
Controle klepspeling.Inspectie van de onderkant , Zoeken naar de oorzaak van mijn niet meer schuifende schuif / kanteldak.
Verder kijken en bijkletsen en koffiedrinken en helpen waar mogelijk en nodig.
&#160;
Tot dan
&#160;
Peter

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 07:31 #1268589 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Hé een nieuwe aanwinst! Dat
Hé een nieuwe aanwinst! Dat tart de nieuwsgierigheid . Mooi dat jullie komen. Als er gesleuteld moet worden, geef het ff aan via het bekende formulier. Dan zal Dick, net als de vorige keer, alles goed hebben voorbereid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 14:26 #1268605 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuws

LHOsinga schreef : Ik neem een fraaie 960 mee.

Hee, een 960, iets nieuws in het assortiment??
Vertel, vertel........
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 09:23 #1269720 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanmelding sleuteldag
Mede Volvoïtislijders,
Ook ik zal graag naar Ees komen met de LPT. De te klaren klus is het reinigen van de carterventilatie, evt. vernieuwen van de delen die vervuild zijn. Of ik daar een brug voor nodig heb weet ik eigenlijk niet, want het is de eerste keer dat ik dat ga doen. Hoe veel tijd dat kost? Hm, weet ik dus ook  niet.
Wat weet ik wel: Ik heb een LPT met lpi van het model '96, volgens mij mét een egr. (dat schijnt het wat lastiger te maken) en ik zou dit het liefst doen zonder het  inlaatspruitstuk los te halen. Daaronder schijnt een kunststofbak(je?) te zitten waarvan ik denk dat het verstandig is om te vervangen én er schijnt een soort sluitring onder te zitten die ook vervangen moet worden dan. (aanwijzingen vooraf van experts zijn uiteraard welkom...) Indien wenselijk kan ik uiteraard hierover zelf wel even contact opnemen met Koops.

Via Brickboard heb ik intussen ontdekt dat ik waarschijnlijk de `oiltrap´ zal moeten vervangen (oiltrap = oliescheider??) en dan vooral ook de onderliggende O ring niet moet vergeten te vernieuwen. 
Het aanmeldingsformulier zal ik direct na deze posting invullen en opsturen.

Moderators: Jerry Stam