wel starten, niet aanslaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 13:22 #1079306 door V700 register
wel starten, niet aanslaan is gemaakt door V700 register
Iemand van jullie dit al eens meegemaakt? Kabels en verdeelkap vervangen, Koude/ warmestartcensor vervangen. Luchtspanningsmeter vervangen. Computer vervangen Enz.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 13:31 #1266200 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje
Beetje te weinig info om wat zinnigs te kunnen zeggen. Diesel of benzine ? Of LPG ? 4 cilinder (940) of 6 cilinder (960), wat heb je verder al gecontroleerd en heb je al foutcodes uitgelezen ?Kan dat allemaal niet ruiken.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 13:35 #1266201 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weinig
Hallo! Een beetje weinig info, hoor! <EDIT:Henk was me al voor!> Ik hoop dat je niet zomaar dingen bent gaan vervangen?
Eerst kijken: is er een goede vonk? Krijgt de motor benzine/gas? Klepsspeling gecontroleerd?
Compressie gemeten?
Deed hij het plotseling niet of waren er al langer problemen?
Om welke motor gaat het?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 21:51 #1266209 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik al eens meegemaakt met mijn 740 GL uit 1988
Maar of het nu bij jouw dezelfde oorzaak heeft? Ik had een flauwe vonk ondanks dat alles  bobine eindtrap kabels bougies LMM koude start sensor BDP sensor er nieuw inzat . UIteindelijk bleek het de inspuitcomputer te zijn.. dus niet de hoofdcomputer! ( Ik haal de benamingen altijd door elkaar..)
Maar goed, het grappige was dat je hem wel kon aanslepen, toen startte ie meteen! <a href="/node/27223" target="_blank">HIER staat het verhaal</a>
succes! Rudiger

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 23:31 #1266327 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Basistoerental
Hallo phoogakker
Mijn auto sloeg aan en zodra het toerental zakte sloeg ie af.  Basistoerental (dus zonder dat de CIS-klep zich erme kan bemoeien) bleek te laag te staan.  Moet zo'n 500 toeren zijn.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam