Moet ik nu ook een andere chip zetten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als iemand het bij 0.6 bar houdt, omdat hij niet meer wil, zou ik niet als ik hem was niet eens een dikke piep nemen. Nergens voor nodig.Chilm schreef :
Kun je heel eenvoudig zelf er in zetten Jacow, als je ze overigens bij Bossie aanschaft helpt hij je daarmee of heeft advies daarover. Maar... ik zou bij 0.6 bar echt lekker mijn geld in m'n zak houden of veel beter nog het besteden aan een dikke downpipe of complete uitlaat, daar win je veel meer mee.jacow Winter schreef : Die chips van Rivoparts zijn geen ECU's. Hoe zet je zo'n chip in je ECU?
Is dat lastig of een domme vraag?
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dit is niet uit de dikke duim gezogen.
Op 0,6 bar hoef je echt niet te chippen zorg alleen dat je auto en alles in goede staat is (technisch vooral) niks bijzonders.
De aangepaste uitlaat verlengt de levensduur van je blok en turbo.
Groeten,
A-J
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat is precies wat ik er mee bedoel, hoe meer warmte er snel weg kan hoe beter. De kleine Mitsu's zijn berucht vanwege het scheuren en wegbranden van de wastegate's. Adem in... adem uit...Aaldert-Jan schreef : De aangepaste uitlaat verlengt de levensduur van je blok en turbo.
Groeten,
A-J
- V700 register
- Nieuw lid
-
Trouwens, alleen een grotere downpipe levert geen hoger eindvermogen op. De gassen moeten alsnog door de normale tussenpijp etc.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je met deze vraag bedoeld, dat Bossie huislkeverenacier is voor de chips, dan moet die vraag met nee beantwoord worden.Bossie heeft een bedrijf, en verkoopt chips, maar de forum/advertentiereges laten niet toe, dat bedrijven adverteren met hun koopwaar.Tweedehands spullen isgeen probleem overigens.Dat wil niet zeggen dat er mogelijk mensen ervaring hebben, met Bossie als verkoper, waardoor de meeste chips toch wel bij hem vandaan komen.jacow Winter schreef : PS Ik neem aan dat Bossie hier de chips verzorgt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat scheelt een paar honderd euro.
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-