Deurstrips weggesloopt
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2010 13:57 #1260067
door Miquel Engelen (GAST)
Maar goed, ook voor anderen geldt, als je klein spul hebt wat van Nordicar verzonden moet worden geef maar een gil.

GG,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic volgende keer?
Ik hoop niet voor je dat er 'een volgende keer komt' eerlijk gezegd.gerryberrie schreef :
<div class="content">Hahahaha, helaas wel ja [daarom ben jij dus verhuist! ]Harnt schreef :  
Krijg je ervan als je in de 'getto' van Gorredijk woont, hahahahaha

Groetjes Harnt

Ps van de blauwe of de grijze?
Helaas van ALLEBEI
Grrr ik had ze om het hoekie gezet bij de vaart, waar ze alleen stonden/staan uit het zicht, en ja toen is het gebeurd...
enne Miquel...
Net te laat!!! ik heb ze al besteld voor 10 euro verzendkosten.....
Naja volgende keer beter
Groeten,Gerben

</div>
Maar goed, ook voor anderen geldt, als je klein spul hebt wat van Nordicar verzonden moet worden geef maar een gil.

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-01-2010 13:36 #1260173
door Gerben Mol
Maar ik bedoelde eigenlijks met "volgende keer beter", mocht ik ooit nog iets [anders] nodig hebben, dat je dan bericht van me krijgt!
Heb ondertussen de klemmetjes in huis!
Groeten,Gerben</div>
Beantwoord door Gerben Mol in topic blub
<div class="content">Helemaal gelijk, dat hoop ik ook niet...Miquelangelo1969 schreef : Ik hoop niet voor je dat er 'een volgende keer komt' eerlijk gezegd.
GG,
Maar ik bedoelde eigenlijks met "volgende keer beter", mocht ik ooit nog iets [anders] nodig hebben, dat je dan bericht van me krijgt!
Heb ondertussen de klemmetjes in huis!
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam