Pompje ruitensproeiers zonder rubbertje?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2009 15:20 #1077726 door V700 register
Pompje ruitensproeiers zonder rubbertje? is gemaakt door V700 register
Bij het terugplaatsen van het ruitesproeier pompje viel me al op dat deze zonder rubbertje wordt geplaatst tussen het reservoir en het pompje. En na vullen blijkt hij hier dan ook te lekken. Hoort er hier een rubbertje te zitten? En zonee, hoe krijgen we hem dan lekdicht erin? Het gaat om het zwarte pompje voor de voorruit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2009 16:29 #1255476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Daar hoort een rubber ring tussen.Je kunt vaak bij automaterialenhandels een setje krijgen met een aantal verschillende maten, daar zit er vast een tussen die past, maar een originele is natuurlijk mooier.......;-)

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2009 16:38 #1255477 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Monteren
Met het weer monteren van het pompje heb je het rubbertje waarschijnlijk naar beneden door de opening gedrukt. (Hetgeen wel vaker voorkomt) Het rubbertje "zwemt" nu in het reservoir.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2009 16:41 #1255478 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubber
nou moet ik het pompje voor de achterruit vervangen, want die is overleden. Krijg ik bij dat pompje ook een nieuw rubber? of worden die er nooit bijgeleverd?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2009 16:47 #1255481 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubber

wp001 schreef : Met het weer monteren van het pompje heb je het rubbertje waarschijnlijk naar beneden door de opening gedrukt. (Hetgeen wel vaker voorkomt) Het rubbertje "zwemt" nu in het reservoir.

Aha! dan moet ik morgen maar eens even gaan 'vissen'. Ik neem aan dat je daar wel bij komt als je de dop met daarin de niveau-sensor er af schroeft?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2009 11:13 #1255572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rubbertje
Nou, rubbertje nergens te vinden, dus wat rubbertjes opgehaald die er op lijken. Helaas, dichten niet genoeg af. Wie weet wat voor soort rubbertje er tussen de zwarte pomp (voor de voorruit) en het reservoir moet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2009 13:24 #1255582 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opgelost
OPGELOST. Ten einde raad maar de hele boel eruit gesloopt, het reservoir er uit getrokken en ja hoor....daar lag onderin een rubber dopje....
Deze eruit gepeutert en alles weer ingebouwd, en klaar! Timen, bedankt voor de tip! 

Moderators: Jerry Stam