Slecht starten Lpi OPGELOST

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2009 21:58 #1077457 door V700 register
Slecht starten Lpi OPGELOST is gemaakt door V700 register
Dag allemaal,
ik had toch ook een gigantisch koudestartprobleem net zoals whitehorse, (kan mijn originele draadje niet meer vinden)Nu... dit is ook opgelost...
Nadat ik een paar weken terug met Timen al 1 lekkende injector had vervangen en het al wat beter ging,heb ik nu afgelopen zaterdag de andere 3 injectoren vervangen en gelijk nieuwe (blauwe) rubbertjes er in gezet.En de volgende ochtend? ik schrok er gewoon van... 1x contactslot in de aanslag en hij DEED HET meteen joepie.En de volgende dag ook, en vandaag ook, blij blij blij  ;-)En ook niet meer naar gas stinken na het gastanken he, ben zo blij als een kind, wat heb ik me geergerd.Toch weer lekkende injectoren als oorzaak $#^%# dingen.
Wilde dit even melden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2009 22:05 #1253628 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
en volgens mij was <a href="/node/28213">dit</a> het draadje.
Ff voor mijn begrip (LPG nitwit). Je bedoeld de LPI injectors neem ik aan? Probeer zelf nog steeds achter de oorzaak van mijn slecht startende (niet LPG) motor te komen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2009 22:12 #1253632 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja...

PNordic schreef : en volgens mij was <a href="/node/28213">dit</a> het draadje.
Ff voor mijn begrip (LPG nitwit). Je bedoeld de LPI injectors neem ik aan? Probeer zelf nog steeds achter de oorzaak van mijn slecht startende (niet LPG) motor te komen.

Ja goed man, dat was i.d.d. het draadje (waarom kon ik dat niet vinden ).Ik heb het i.d.d. over de Lpi gasinjectoren die ik vervangen heb.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-11-2009 22:42 #1253649 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik me voorstellen.

PNordic schreef : Probeer zelf nog steeds achter de oorzaak van mijn slecht startende (niet LPG) motor te komen.

Dat kan ik me voorstellen ja, want hij startte knap beroerd, voor een warm blok, in Oss van de week.

Moderators: Jerry Stam