CV Linkerachterdeur
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
de stangetjes zijn allemaal ok en goed verbonden...
ik baal hier enorm van, heb een aardig bedrag voor de deur neergeteld..en er dan achter te komen dat het slot aan zijn einde is. ben er helaas ook achter gekomen dat de achterklep niet mee gaat met de CV...nog een grote teleurstelling...hoe dat komt is mij echt een groots raadsel... ...iemand misschien ideeen? Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, een idee heb ik wel.Ik heb het eens gehad met de rechtervoordeur.Ik had het hele paneel eraf gehad en motortje los en eruit, raam vastgetaped, om de motor van het raam te vervangen.gerryberrie schreef : iemand misschien ideeen?
Na het terugschroeven van het geheel, bleek de deur met heel veel moeite op slot te gaan.
Bij inspectie bleek, dat een van de 10 haakjes waar het rondje mee vast geklemd zit in de deur, waar het zwart plastic dopje doorheen gaat, de verkeerde kant op gevouwen te zijn. Hierdoor gaat het dopje maar moeizaam door die opening, moegelijk is dat bij jou ook zo.
Een test zou zijn, de bekleding er weer af en dan kijken of ie open en dicht gaat met de CV.Gaat dat wel soepeltjes, zou ik het in dat doorvoer-rondje zoeken.Een metalen stangetje aan de CDV verkeerd leggen is ook niet bevorderlijk, trouwens.Al lijkt het buitenom te passen, soms moet ie echt andersom, vergelijken met de andere deur is ook wel een goede tip, denk ik.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Baseman schreef : de bekleding er weer af en dan kijken of ie open en dicht gaat met de CV..
Baseman schreef : Een metalen stangetje aan de CDV verkeerd leggen is ook niet bevorderlijk, trouwens.Al lijkt het buitenom te passen, soms moet ie echt andersom, vergelijken met de andere deur is ook wel een goede tip, denk ik.
Heb hem geprobeerd zonder bekleding, dus 'barebone', geen verschil, hij gaat nog verekte zwaar
Heb voorderest niet aan stangetjes en dergelijke zitten knutselen, is dus allemaal 'origineel' en bij vergelijking met een andere deur geen verschil kunnen vinden...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is nou jammer.gerryberrie schreef : Heb hem geprobeerd zonder bekleding, dus 'barebone', geen verschil, hij gaat nog verekte zwaar
Is Gemert ver weg voor je?Kom het aanstaande zaterdag op de sleuteldag repareren, is dat niet wat?Haal tot die tijd even de stekker eraf, dan brand ie niet door....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gerben, of de achterklep wel/niet met de CV mee gaat is in te stellen. Bepalend is de stand van de gleuf van slot nadat je m op slot hebt gedraaid. Gleuf verticaal is wel met CV mee, gleuf horizontaal is niet met CV mee (of omgekeerd, daar wil ik vanaf zijn). Kun je nog proberen.gerryberrie schreef : ben er helaas ook achter gekomen dat de achterklep niet mee gaat met de CV...nog een grote teleurstelling...hoe dat komt is mij echt een groots raadsel...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content"> </div><div class="content"><div id="dir_title">Routebeschrijving van Gorredijk naar Gemert</div><div id="dditd" class="dditd" style="cursor: pointer"><div>222 km – ca. 2 uur 17 min.</div></div><div> </div><div> </div><div>Ik kom wel naar de sleuteldag, samen met Harnt</div><div>dus kunnen we het mooi daar doen. </div></div>Baseman schreef : Is Gemert ver weg voor je?Kom het aanstaande zaterdag op de sleuteldag repareren, is dat niet wat?Haal tot die tijd even de stekker eraf, dan brand ie niet door....
)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Dat is mij bekend Henk, heb hem in alle posities gezet, maar nee hij gaat niet mee met de CV...henk 940LPT schreef : Gerben, of de achterklep wel/niet met de CV mee gaat is in te stellen. Bepalend is de stand van de gleuf van slot nadat je m op slot hebt gedraaid. Gleuf verticaal is wel met CV mee, gleuf horizontaal is niet met CV mee (of omgekeerd, daar wil ik vanaf zijn). Kun je nog proberen.